BMW iX1 xDrive30

Технічні характеристики

BMW iX1 xDrive30
BMW iX1 xDrive30

ПЕРШИЙ В ІСТОРІЇ BMW iX1: ДВИГУН ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Огляд основних відомостей і даних про новий BMW iХ1:

  • Енергоспоживання і запас ходу
  • Дані про продуктивність, такі як кВт/к.с., крутний момент і прискорення
  • Вага, габарити, розміри дисків та шин

Усі силові агрегати

Тип силового агрегату Електричний
Потужність у кВт (к.с.) 230 (313) (5)
Крутний момент у Нм 494
Трансмісія 1-ступінчаста, автомат
Привод Повний привід

Електродвигун

(Номінальна) потужність/30 хв потужність у кВт (к.с.) 230 (313)/94 (128)
(Номінальний) Крутний момент у Нм 494

Продуктивність

Розгін 0–100 км/год у с 5,6
Максимальна швидкість км/год 180

Економія палива/викиди CO2 (1)

Енергоспоживання, комбіноване WLTP у кВтг/100 км 18,1-16,8
Запас ходу на електротязі, WLTP за км (2) 417-440

 

 

Високовольтна/48-вольтова батарея, заряджання (3)

Місткість акумулятора в кВтг 64,7
Максимальна потужність заряджання змінного/постійного струму в кВт 22/130
Час заряджання постійним струмом 10–80 % за хв. 29
Приріст дальності ходу після 10 хвилин зарядки великої потужності в км до 120
Час заряджання змінним струмом 0–100 %, год 3,75

Розміри/вага

Довжина/ширина/висота мм 4500/1845/1616
Колісна база в мм 2692
Споряджена маса в кг (4) 2085
Об'єм багажника в л 490-1495
Опціонально поставляється за допомогою причіпного навантаження, з гальмами до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. 1200/75

Енергоспоживання і запас ходу.

BMW iX1 xDrive30:
Споживання енергії, змішаний цикл WLTP у кВт-год/100 км: 18,1-16,8
Запас ходу на електриці, WLTP в км: 417–440

Офіційні дані щодо споживання палива, викидів CO2, споживання електроенергії та запасу ходу на електричному ходу були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 зі змінами. Показники WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання у випадку діапазонів. Для автомобілів, що отримали схвалення типу з 01.01.2021, офіційні характеристики існують лише відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання NEDC і WLTP можна знайти на веб-сайті www.bmw.de/wltp

(1) Наведені значення споживання палива, викидів CO2 та споживання енергії були визначені відповідно до Європейського регламенту (ЄС) 715/2007 у версії, що застосовувалася на момент схвалення типу. Цифри стосуються транспортного засобу з базовою конфігурацією в Німеччині, а показаний запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для вибраної моделі.

Специфікації ефективності CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/EC та Європейського регламенту в його поточній редакції. Наведені значення базуються на споживанні палива, значеннях CO2 та споживанні енергії згідно з циклом NEDC для класифікації.

Для отримання додаткової інформації про офіційне споживання палива та питомі викиди CO2 нових легкових автомобілів можна взяти з «Довідника споживання палива, викидів CO2 та споживання електроенергії нових легкових автомобілів», який доступний у всіх точках продажу та на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html. "

(2) Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, характеристик маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування повітря, попереднього кондиціонування.

(3) Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального профілю водіння та використання допоміжних споживачів. Показані діапазони базуються на найкращому випадку WLTP. Час заряджання застосовується до температури навколишнього середовища 23 градуси Цельсія після попередньої поїздки та може відрізнятися залежно від поведінки використання.

(4) Вага порожнього за стандартом ЄС стосується транспортного засобу зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Маса порожнього автомобіля включає 90% заповнений бак і вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

(5) Тимчасове підвищення <10 секунд понад задане номінальне значення

(6) Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації.