Ефективність

Електропідсилювач керма.


Електропідсилювач рульового управління задіюється тільки тоді, коли це потрібно: при обертанні рульового колеса. Необхідна для його роботи енергія була раніше отримана системою рекуперації енергії гальмування з енергії руху та енергії гальмування.

У даній технології BMW EfficientDynamics використовується не гідравлічна система, а електромотор. У той час як звичайні гідравлічні системи постійно забирають потужність двигуна і тим самим витрачають паливо, електричний підсилювач рульового управління задіюється тільки при повороті кермового колеса. Якщо Ви рухаєтеся по прямій або тримайте рульове колесо в одному положенні при проходженні повороту, електромотор не включається і таким чином не витрачає енергії.

Рекуперація енергії гальмування.


Дотепер гальмування пов'язувалося з втратою енергії. Тепер із цим покінчено завдяки серійної системі рекуперації енергії гальмування на BMW Z4 Родстер: під час гальмування здійснюється рекуперація енергії і зарядка акумулятора.

Як тільки Ви забираєте ногу з педалі газу або здійснюєте гальмування, що вивільняється при цьому енергія використовується для зарядки акумулятора. Це знижує навантаження на двигун, викиди і витрата палива.

Така схема має ще одну додаткову перевагу: при прискоренні з повним навантаженням Вам доступна додаткова потужність, яка на звичайних системах забирається генератором. Крім удосконаленої економічності це також підвищує Ваше задоволення від водіння.

8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic.


Найдинамічніший і комфортний спосіб економії: 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic BMW Z4 Roadster не тільки забезпечує виключно м'яку зміну передач і зниження рівня шуму на високих швидкостях, але і дозволяє значно заощадити паливо.

Перемикання передач помітно тільки по тахометрі - так швидко і комфортно здійснює перемикання восьмиступенчатая КПП Steptronic Sport. Зближені передавальні числа знижують перепад обертів двигуна, а сам процес перемикання здійснюється практично непомітно. При цьому двигун працює саме в тому мощностном діапазоні, в якому він демонструє всю свою міць і ефективність.

Завдяки додатковим передачам число оборотів на високих швидкостях знизилося, в результаті чого зменшилися витрата палива і шум від двигуна. Такого результату вдалося домогтися, у тому числі завдяки новій більш ефективною муфті блокування гідротрансформатора, яка забезпечує оптимальні характеристики навіть при ручному перемиканні передач.

Автоматична функція «старт-стоп».


Червоні сигнали світлофорів, пробки, залізничні переїзди - існують різні ситуації, при яких двигун без будь-якої необхідності споживає паливо. Функція Auto Start Stop на BMW Z4 Родстер тимчасово відключає двигун при короткочасних зупинках і таким чином запобігає зайве споживання палива.

Функція Auto Start Stop на BMW Z4 Родстер автоматично відключає двигун, як тільки автомобіль зупиняється і водій вичавлює педаль зчеплення (на автомобілях з МКПП) або натискає на педаль гальма (на автомобілях з АКПП). При цьому інтеллекутальная електроніка вимикає двигун тільки в тому випадку, якщо для інших споживачів не потрібна енергія і якщо Ваша безпека та комфорт при цьому не будуть обмежені. Так, наприклад, двигун не відключається, поки не буде досягнута її оптимальна робоча температура або температура в салоні не буде знаходитися в заданому діапазоні. Якщо двигун був відключений функцією Auto Start Stop, то Вам в залежності від типу КПП досить просто відпустити педаль гальма або натиснути педаль зчеплення, і двигун відразу ж запуститься.