Динаміка

BMW X6 M50d.


Інженери BMW M втілили свій унікальний досвід в моделі BMW X6 M50d з фірмовими точно налаштованим системами трансмісії, підвіски і рульового управління.

Результат - автомобіль, який пропонує чудове поєднання абсолютної динамічності, комфорту і щоденної практичності.

Виразні деталі підкреслюють спортивний характер автомобіля і виділяють його, як всередині, так і зовні, серед інших моделей BMW X6 - в кращих традиціях М.

Динаміка водіння.


Складна схема налаштування шасі та інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive гарантують задоволення від водіння в будь-якій ситуації. Додаткову допомогу водієві забезпечують такі інтелектуальні системи, як система контролю динамічних характеристик і входять до числа додаткового обладнання система активного рульового управління і управління підвіскою Adaptive Drive.

Проходячи повороти, BMW X6 немов перемагає закони фізики. Автомобіль з вражаючою легкістю входить в будь-який поворот навіть на високій швидкості, точно слідуючи заданому курсу. Це стає можливим не тільки завдяки xDrive, а й за рахунок роботи системи контролю динамічних характеристик. Ця система плавно перерозподіляє тягове зусилля між лівим і правим колесами заднього моста. Пі проходженні повороту система передає більший крутний момент на колесо, що володіє найкращим зчепленням з дорогою. Який результат? Максимальна динамічність при оптимальному рівні безпеки.

Пропонована в якості додаткового обладнання система управління підвіскою Adaptive Drive (стандартне обладнання для X6 M50d) додатково покращує динамічні характеристики автомобіля, регулюючи роботу амортизаторів відповідно до особливостей поверхні дороги. Також в якості додаткового обладнання доступна система активного рульового управління, що забезпечує точність, маневреність і комфорт при виконанні паркувальних маневрів.

Система контролю динамічних характеристик.


Працюючи в поєднанні з інтелектуальною системою повного приводу BMW xDrive, система контролю динамічних характеристик дозволяє BMW X6 зберігати курсову стійкість навіть на високих швидкостях. Особливо це помітно при проходженні поворотів - такі маневри автомобіль виконує з вражаючою легкістю.

Система контролю динамічних характеристик - інноваційна розробка BMW - плавно перерозподіляє потужність між лівим і правим колесами заднього моста. У поворотах на зовнішнє колесо передається більший крутний момент. Плавне перерозподіл потужності між правим і лівим задніми колесами забезпечує максимальну динамічність і оптимальну курсову стійкість, в тому числі і при прискоренні. У поєднанні з системою повного приводу BMW xDrive система контролю динамічних характеристик забезпечує підвищену точність проходження поворотів, уможливлює більшу бічне прискорення і оптимізує ступінь зчеплення коліс з поверхнею при прискоренні на виході з поворотів на будь-яких дорогах.

Активне рульове керування.


Більше зручності при паркуванні і підвищена маневреність на звивистій дорозі: система активного рульового управління, доступна в якості додаткового обладнання, автоматично регулює ефект повороту рульового колеса з урахуванням швидкості руху і надає належну підтримку в будь-якій ситуації.

Якщо BMW X6 оснащений системою активного рульового управління (додаткове обладнання), рульове колесо забезпечує упереджувальну підтримку і гнучко реагує на зміну ситуації при проходженні кожного повороту. На низькій швидкості руху, наприклад в місті або при паркуванні, зусилля передається більш безпосередньо. Для виконання найскладніших маневрів і комфортною парковки достатньо лише легких рухів рульового колеса.

На високих швидкостях необхідний кут повороту рульового колеса збільшується, і передача зусилля відбувається вже не настільки безпосередньо. Додаткові повороти рульового колеса дозволяють точніше контролювати поведінку коліс, що значно покращує курсову стійкість. При цьому зростає ступінь зчеплення з дорогою і забезпечується впевнене рульове керування навіть на високих швидкостях.

Якщо при проходженні повороту або гальмуванні BMW X6 починає розгойдуватися, система активного рульового управління автоматично врівноважує автомобіль шляхом виборчого протидії відведенню і тим самим вносить активний внесок у підвищення безпеки водіння.

Система активного рульового керування не доступна для моделі BMW X6 M50d.

Система Adaptive Drive.


Комфорт або спортивність? Саме в цьому відношенні BMW X6 не йде на компроміс. Завдяки пропонованій в якості додаткового обладнання системі управління підвіскою Adaptive Drive автомобіль поєднує в собі найкраще з світів першого і другого.

Система Dynamic Drive прораховує поточну ситуацію на дорозі, взявши за основу прискорення в поперечному і поздовжньому напрямках, швидкість і кут повороту рульового колеса, і зберігає стійкість BMW X6 за допомогою спеціальних стабілізаторів на кожному з мостів. У поворотах або при різкій зміні напряму руху всі чотири колеса постійно зберігають надійний контакт з поверхнею дороги. Для водія це підвищення безпеки означає унікальну точність рульового управління і високу маневреність, тоді як пасажири відчують роботу системи переважно у формі високого комфорту. Дана система компенсує крени кузова при проходженні поворотів. Завдяки цьому рульовим колесом можна користуватися в більш спортивній манері, а також забезпечується більш нейтральна схема перерозподілу навантаження і додатковий комфорт для водія і пасажирів.

xDrive.


Доставити потужність туди, де вона надасть максимальний ефект - простий принцип, майстерно реалізований інтелектуальною системою повного приводу BMW xDrive.

Система повного приводу xDrive в BMW X6 забезпечує поліпшене зчеплення з дорогою, високу стійкість і безпеку. Якщо датчики визначають, що автомобіль може відхилитися від свого курсу - наприклад, в зимових умовах, - система реагує на це за частки секунди. Регулюючи величину потужності, що подається до кожної з осей, система xDrive миттєво усуває недостатню або надмірну обертальність.

Навіть на льоду і снігу система дозволяє водієві відчути всю міць BMW X6, оскільки забезпечує помітний приріст ступеня зчеплення коліс з дорогою і стійкості на будь-якому грунті або покритті. При проходженні крутих поворотів, при початку руху на схилі, при русі по слизьких поверхнях - на дорогу завжди передається потужність оптимальної величини.