BMW X6

BMW X6 (БМВ Х6) ​​- позашляховик класу «К2». Дебют другого покоління моделі відбувся влітку 2014 року.

Німці не стали вносити принципових змін в зовнішність Х6. Замість цього вони зробили його ще більш схожим на молодшого брата - БМВ Х5. Втім, треба визнати, автомобілю це анітрохи не зашкодило. Він, як і колись, мускулистий, стрімкий і грізний на вигляд.

Серійне оснащення BMW X6 істотно розширили в порівнянні з моделлю попереднього покоління. Біксенонові фари, 19-дюймові легкосплавні колісні диски і автоматичний привід кришки багажника входять в базову комплектацію автомобіля, так само як і шкіряна обробка салону, двозонний клімат-контроль, салонне дзеркало з автоматичним затемненням і система Driving Assistant, що входить в пакет технологій BMW ConnectedDrive.

З інших цікавих особливостей відповімо збільшення обсягу багажника. Німці додали трюму Х6 відразу 75 літрів. У підсумку, в 5-місцевому варіанті салону обсяг багажника дорівнює 580 літрам, а зі складеним спинкою заднього дивана - 1 525 літрів. А якщо говорити про техніку, то автомобіль, як і колись, побудований на одній з Х5 платформі з двохважелем передньою підвіскою і многоричажной конструкцією Integral V ззаду. За додаткову плату можна замовити адаптивні амортизатори і пневмоопори задньої підвіски, які підтримують дорожній просвіт незалежно від навантаження, а також активні стабілізатори.

Моторна гамма BMW X6 на момент запуску у виробництво включає в себе бензиновий V8 потужністю 450 л. с. для моделі BMW X6 xDrive50i, рядний шестициліндровий дизельний двигун потужністю 258 к.с. для модифікації BMW X6 xDrive30d і ще один рядний шестициліндровий дизельний двигун з трьома турбонагнітачами потужністю 381 к.с. для версії BMW X6 M50d. До весни 2015 модельну лінійку поповнять модифікації BMW X6 xDrive35i (306 к.с.) і BMW X6 xDrive40d (313 к.с.). Працювати мотори будуть в парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Steptronic. Особливо німці підкреслюють, що ряд змін, внесених в конструкцію кузова, вузлів і агрегатів, дозволили знизити витрату палива в середньому на 22%. Динамічні характеристики, при цьому, не постраждали.