Ефективність

Аеродинаміка.


Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. Всі автомобілі BMW демонструють чудові показники аеродинамічного опору завдяки оптимізованим аеродинамічним елементам. Це, у свою чергу, позитивно впливає на ефективність і витрата палива.

Так, наприклад, плоска захист днища кузова, що охоплює моторний відсік і задню вісь, істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки - вони також покращують шумоізоляцію і захист від корозії. До інших нововведень, що стосуються аеродинаміки, відносяться виражений задній спойлер і обтічні зовнішні дзеркала заднього виду. Дзеркала покращують як аеродинамічні, так і акустичні характеристики і зменшують забруднення бічних вікон.

Раціональна полегшена конструкція.


У конструкції BMW X4 використовуються високотехнологічні полегшені матеріали, наприклад алюміній в передній частині автомобіля і шасі, високоміцна сталь в конструкції кузова, а також надсучасні види пластику і магній.

Раціональна полегшена конструкція дозволяє знизити масу компонентів і забезпечує чудову жорсткість кузова і високу пасивну безпеку водія і пасажирів. Крім того, вона покращує динамічні характеристики за рахунок збалансованого розподілу маси між передньою і задньою осями.

Режим ECO PRO.


За результатами внутрішніх досліджень BMW, режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива в залежності від індивідуальних особливостей манери водіння.

Додатковий ступінь економії забезпечує функція руху накатом (тільки при використанні 8-ступінчастою КПП Steptronic), а також функцій «Прогнозується асистент» і «Маршрут ECO PRO» (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional).

Функція руху накатом від'єднує трансмісію від двигуна, завдяки чому автомобіль вільно рухається по інерцією, не споживаючи потужність двигуна. Ця функція активується при швидкості в 50-160 км / год, коли водій знімає ногу з педалі газу, не натискаючи педаль гальма, а «Прогнозується асистент" не виявляє майбутніх змін обмеження швидкості.

При використанні активного круїз-контролю в режимі ECO PRO автомобіль набирає необхідну швидкість після гальмування, витрачаючи менше палива.

Використовуючи дані навігаційної системи, «прогнозується асистент» розпізнає звивисті ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про припинення розгону.

Функція «Маршрут ECO PRO» пропонує найбільш економічний маршрут з урахуванням індивідуальних особливостей водіння і дорожніх умов. Бортовий комп'ютер відображає величину економії палива, яка може бути досягнута за рахунок використання пропонованого маршруту, у відсотках.

8-ступінчаста КПП Steptronic.


8-ступінчаста коробка передач Steptronic - ключовий компонент в пакеті технологій BMW EfficientDynamics - задає нову планку динамічності та економічності.

Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну передачу потужності - як на низьких, так і на високих передачах. За рахунок цього істотно знижується витрата палива, тоді як водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити як витрата палива, так і рівень шуму.

Важливу роль відіграє і муфта гідротрансформатора - навіть в режимі ручного перемикання передач. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точною настройкою коробки передач муфта забезпечує надзвичайно комфортне переключення і істотно знижує рівень шуму.

Управління енергією.


У BMW Х4 інтелектуальне управління електроживленням забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як індикатор оптимального перемикання передачі, автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електропідсилювач рульового управління.

Взаємодія цих технологій дозволяє вже сьогодні втілити в реальність концепцію екологічно безпечної мобільності майбутнього.

Індикатор моментів перемикання передач: оптимальне, своєчасне перемикання передач підвищує паливну економічність, що особливо відчутно при водінні в місті, а також у поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива: електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту, коли число оборотів двигуна зросте. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки під час руху автомобіля. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в заторі, автоматична функція "старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач Steptronic) .

Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій натискає на педаль зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або знімає ногу з педалі гальма (в автомобілях з коробкою передач Steptronic), двигун заводиться автоматично.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується у випадку, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад у випадку скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рульове управління з електропідсилювачем. Кожне обертання рульового колеса вимагає витрат енергії. Але навіщо ж витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо не обертається? Система рульового управління з електропідсилювачем BMW активується лише тоді, коли потрібне посилення. На відміну від традиційних гідравлічних систем рульового управління, система BMW споживає енергію лише в процесі обертання рульового колеса. Якщо рульове колесо нерухомо, наприклад при русі по прямій ділянці траси з високою швидкістю, електромотор не включається.

Рекуперація енергії гальмування. При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. Результат: зменшення витрати палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.