BMW X6 M

BMW X6 M (БМВ Х6 М) - заряджена версія позашляховика класу «К2». Дебют другого покоління моделі відбувся на автосалоні в Лос-Анджелесі в листопаді 2014 року.

Пізнати М-версію Х6 не складе труднощів. У неї більше агресивні бампери і решітка радіатора, яскраво виражений задній дифузор і бічні «спідниці». Крім того, дизайнери підготували особливі 20-дюймові колісні диски і три ексклюзивні кольори забарвлення кузова. Але головне все ж заховано від сторонніх очей. Так, у BMW Х6 М зменшений на 10 мм дорожній просвіт, в наявності мехатронне шасі з трьома варіантами налаштувань (Comfort, Sport і Sport +), шестипоршневі і однопоршневі гальмівні механізми спереду і ззаду відповідно. При цьому схематика підвісок залишилася незмінною (двохважіль спереду і багатоважільна Integral V ззаду), як незмінно і спорідненість платформи з моделлю Х5.

Серійне оснащення БМВ Х6 М істотно розширили в порівнянні з моделлю попереднього покоління. Біксенонові фари і автоматичний привід кришки багажника входять в базову комплектацію автомобіля, так само як і шкіряна обробка салону, двозонний клімат-контроль, салонне дзеркало з автоматичним затемненням, система Driving Assistant, що входить в пакет технологій BMW ConnectedDrive і багато іншого.

Під капотом BMW X6 M ховається бензиновий V8 робочим об'ємом 4,4 літра з безпосереднім уприскуванням і двома турбінами Twin Scroll в розвалі блоку циліндрів. Після модернізації німецькими інженерами, видає цей мотор 575 «конячок» потужності і 750 Нм крутного моменту, а це на 20 л. с. і на 70 Нм більше, ніж раніше. Крім того, замість 6-ступінчастою автоматичної коробки передач автомобіль отримав 8-діапазонний «автомат» M Steptronic. Завдяки такій зв'язці, з місця до 100 км / год X6 M розганяється за 4,2 секунди при максимальній швидкості, що дорівнює 250 км / год (обмежена електронікою). А що до витрати палива, то за даними виробника він складає в середньому 11,1 літра на 100 км пробігу.

До речі, 4,4-літровий V8 М-серії відрізняється тим, що температурний режим його роботи нижче, ніж у аналогічного двигуна, що не пройшов спеціальну доопрацювання. Отже, він надійніший і наділений великим ресурсом.