Динамічні характеристики та ефективність

8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo


Два високооборотних турбокомпресора TwinScroll. Випробувані на гоночних трасах і оснащені системою охолодження з чотирма контурами і десятьма радіаторами, яка здатна впоратися з колосальними тепловими навантаженнями.

Випускний колектор з системою перехресного потоку відпрацьованих газів гарантує бездоганні характеристики потоку у вихлопній системі, оптимальний набір потужності і блискавичну реакцію двигуна. Силовий агрегат автомобіля - справжній монстр. 8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo об'ємом 4,4 л, що розвиває потужність 575 л. с. і крутний момент 750 Н · м, буквально зриває BMW X5 M з місця. Він розганяє автомобіль з місця до 100 км / год за 4,2 секунди. При цьому «апетит» у BMW X5 M дуже скромний для такої потужності: завдяки технологіям BMW EfficientDynamics середня витрата палива становить 11,1 л на 100 км, а вихлоп CO₂ - 258 г / км.

Восьмиступінчастою коробка передач M Steptronic з функцією Drivelogic.


Восьмиступінчаста коробка передач M Steptronic з функцією Drivelogic встановлює нові стандарти динамічності і функціональності. Дуже мала різниця передавальних чисел в поєднанні з практично миттєвим перемиканням передач гарантує відмінну передачу потужності на будь-якій швидкості і високу економічність.

Зокрема, на високих швидкостях восьма передача дозволяє зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити як витрата палива, так і рівень шуму. У режимах D і S можна перемикати передачі вручну за допомогою важеля КПП M або перемикачів на рульовому колесі, також виконаних у стилі M. У режимі S немає автоматичного переходу на підвищувальну передачу, що дозволяє перемикатися на будь-яких оборотах.

Крім того, нова КПП дає можливість швидко перемикати передачі на високих швидкостях, а функція Drivelogic дозволяє встановити один з трьох режимів роботи КПП - від комфортного та економічного до екстремально спортивного. Муфта блокування гідротрансформатора забезпечує безпосередній зв'язок двигуна з коробкою передач, зводячи до мінімуму втрати потужності. Одна з відмінних особливостей автомобілів M полягає в тому, що під час зупинки відсутній зв'язок двигуна з коробкою передач, завдяки чому не потрібно утримувати педаль гальма, щоб запобігти рух автомобіля вперед. Цей режим можна відключити коротким натисканням на педаль акселератора, наприклад при маневруванні.

xDrive зі спеціальними функціями M.


Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive плавно розподіляє крутний момент між осями. Система миттєво реагує на зміну умов, відповідно регулюючи розподіл крутного моменту і тим самим забезпечуючи максимальне зчеплення з дорогою, курсову стійкість і безпеку водіння.

Вона також запобігає недостатню і надлишкову обертальність, не допускаючи втрати курсової стійкості і керованості.

В автомобілях BMW M система xDrive в нормальному режимі більше завантажує задню вісь, що покращує динамічні характеристики. Потужність надходить насамперед на задні колеса, а вже потім - на передні. Це покращує обертальність, особливо при проходженні поворотів. В результаті водій може повною мірою використовувати динамічний потенціал автомобіля, розганяючись раніше і більш різко. При бажанні можна змінити розподіл крутного моменту так, щоб передня вісь отримувала практично в два рази більше. А при відключеній системі динамічного контролю курсової стійкості можливий контрольований занос.

Гальмівні диски М з композитних матеріалів.


Високоефективні гальмівні диски M з композитних матеріалів створені з використанням гоночних технологій. Вони відрізняються високою стабільністю і не допускають втрати гальмівного зусилля навіть в екстремальних ситуаціях.

За рахунок використання різних високоміцних матеріалів досягаються найвища термічна стійкість, довговічність і точність реакцій. Крім того, при цьому зменшується маса гальм, що позитивно позначається на розгоні, маневреності і паливної економічності.

Передні гальма, оснащені перфорованими вентильованими дисками з 6-поршневими супортами, забезпечують надійне гальмування на мокрій дорозі і відрізняються поліпшеним теплоотводом. Сині гальмівні супорти зі знаменитим логотипом M підкреслюють спортивний стиль гальмівних дисків і служать завершальним штрихом в оригінальному дизайні M.

Гоночний характер.


Захоплююча дух динаміка, вражаюча маневреність, бездоганна керованість: BMW X5 M встановлює нові стандарти у своєму класі. Функція Launch Control забезпечує максимально швидкий розгін з місця в будь-яких умовах. Активна підвіска Dynamic Drive, система Dynamic Performance Control і система динамічного регулювання жорсткості підвіски дозволяють вашому BMW ідеально адаптуватися практично до будь умовам водіння.

При прогрітому двигуні функція управління швидким стартом (Launch Control) дозволяє отримати максимально інтенсивний розгін з місця. Вимкніть систему DSC довгим натисканням кнопки DSC, потім активуйте функцію Launch Control. Виберіть секвентальний режим з програмою 3, натисніть педаль гальма і, утримуючи її, натисніть педаль акселератора, щоб активувати режим «кік-даун». Після того як вмикається індикатор у вигляді стартового прапора на приладовій панелі, двигун при натиснутій педалі акселератора розвиває оптимальне число оборотів, що забезпечує максимально ефективний старт. Утримуючи педаль акселератора в повністю натиснутому положенні, відпустіть педаль гальма і відчуєте ураганний розгін, який триває до відпускання педалі акселератора. Восьмиступінчаста коробка передач M Steptronic вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники спортивного стилю водіння.

Система Dynamic Performance Control (DPC) покращує динамічні характеристики і керованість за рахунок гнучкого розподілу тягового зусилля між задніми колесами. Вона особливо ефективна в поєднанні з іншими системами регулювання параметрів підвіски. DPC, спеціально адаптована до лінійки M, зменшує також необхідний кут повороту, підвищуючи точність рульового управління. На додаток до міжколісного диференціали на задній осі встановлені два передавальних механізму з електронним управлінням, за рахунок яких DPC при необхідності перенаправляє частина крутного моменту на зовнішнє заднє колесо в повороті.

Активна підвіска Dynamic Drive з гідравлічними стабілізаторами зменшує крен кузова при проходженні крутих поворотів або виконанні різких маневрів. Це робить водіння комфортнішим, покращуючи маневреність і точність реакцій автомобіля. Це дозволяє водієві повністю використовувати колосальний динамічний потенціал BMW M. При русі по прямій дві частини стабілізатора відокремлені один від одного і не втручаються в роботу підвіски. За допомогою численних датчиків система аналізує умови руху і зменшує крен кузова в повороті в залежності від поперечного прискорення. А активне розподіл поперечного навантаження між осями підвищує безпеку в критичних ситуаціях. В автомобілях M крутний момент поперечної розгойдування доводиться переважно на задню вісь, що додатково сприяє динамічному водінню. Спеціальні настройки рульового управління та реагування на зміну навантаження роблять реакції автомобіля ще більш точними і швидкими.

Система динамічного регулювання жорсткості підвіски безперервно регулює жорсткість амортизаторів залежно від умов водіння і дорожнього покриття. Стійкість додатково підвищується за рахунок зменшеного дорожнього просвіту. За допомогою клавіш управління динамічними характеристиками на центральній консолі можна регулювати параметри амортизаторів на свій розсуд - від комфортних налаштувань при збереженні високого динамічного потенціалу до екстремально спортивного режиму, що дарує максимальне задоволення від водіння BMW M. Режим Comfort з м'якшою налаштуванням амортизаторів найкраще підходить для їзди по нерівних дорогах. У режимах Sport і Sport + автомобіль за рахунок збільшеної жорсткості амортизаторів ідеально вписується в повороти, повною мірою проявляючи гоночний характер M. Руху кузова і коліс зводяться до мінімуму, щоб забезпечити максимальну динаміку на рівній дорозі. Встановлені режими в меню M Drive можна швидко активувати за допомогою кнопок M на рульовому колесі. Встановлені на кожному колесі датчики вимірюють хід руху. Ці дані аналізуються системою управління, яка реагує за частки секунди, регулюючи параметри амортизаторів. У кожного з амортизаторів незалежно регулюються хід відбою і хід стиснення. Результат - надійне зчеплення з дорогою в будь-яких умовах.

Система M Drive.


Система M Drive дозволяє індивідуально задавати різні параметри водіння, від спортивних до максимально комфортних, створюючи водійські профілі.

Будь-який з двох збережених профілів можна швидко і зручно включити натисненням однієї з двох кнопок M Drive на шкіряному рульовому колесі M, активувавши всі задані в ньому настройки.

Характерні для автомобілів M клавіші управління динамічними характеристиками, що дозволяють роздільно регулювати різні параметри двигуна, трансмісії і підвіски, розташовані на центральній консолі навколо важеля селектора. Водій може роздільно налаштовувати режим роботи DSC, характеристики двигуна, адаптивної підвіски і рульового управління M Servotronic, режим роботи восьмиступінчастою КПП M Steptronic і зовнішній вигляд проекційного дисплея.

У меню iDrive можна створювати і зберігати набори індивідуальних налаштувань автомобіля. Для збереження використовуються кнопки M Drive на шкіряному рульовому колесі M.

Система M Servotronic.


Система M Servotronic забезпечує оптимальне посилення рульового управління в будь-яких умовах. Ця система регулює величину підсилення відповідно до поточної швидкістю руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях.

Дана система також забезпечує високий ступінь комфорту за рахунок мінімізації зусилля, необхідного для обертання рульового колеса. Одночасно з цим максимально збільшується маневреність при парковці і русі по вузьких і звивистих дорогах.

Електроніка блоку управління вимірює швидкість руху і визначає необхідну в даних умовах величину підсилення. Електромеханічна система керування регулює зусилля на кермі дуже точно - значно точніше, ніж традиційні системи рульового управління, які орієнтуються на число оборотів двигуна.

Система M Servotronic зводить до мінімуму зусилля, необхідне для обертання кермового колеса при русі з низькою швидкістю. У міру зростання швидкості ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити безпосередній контакт з дорогою і таким чином поліпшити курсову стійкість. Система M Servotronic спеціально адаптована до лінійки M і має три встановлених режиму настройки, перемикаються натисненням кнопки.

Технології BMW EfficientDynamics.


BMW EfficientDynamics дозволяє отримувати більше від кожного літра палива. Це покращує характеристики двигуна і трансмісії, підвищує ефективність і приносить ще більше задоволення від водіння. Технічні інновації, що поліпшують динамічні характеристики при одночасному зниженні витрат палива, тепер є стандартом для кожного BMW.

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. При зупинці перед світлофором або русі в пробках система заощаджує паливо, вимикаючи двигун, коли автомобіль повністю зупиняється і водій натискає педаль гальма. Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун знову запускається за частки секунди, коли водій знімає ногу з гальма і натискає педаль акселератора. Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки вона не активується у випадку, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. В особливих випадках (наприклад, при скачуванні автомобіля зі схилу або при запотіванні лобового скла) центральна система управління запускає двигун в стані спокою. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або відпуску педалі газу, перетворюючи її в електричну енергію. За рахунок цієї електроенергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією усувається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.