Динамічні характеристики та ефективність

8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo.


Конвертація потужності в захват. Бензиновий 8-циліндровий двигун M TwinPower Turbo - головна перлина лінійки силових агрегатів M. Колосальний запас потужності в 560 л. с.

(412 кВт) і крутного моменту в 680 Нм доступний постійно, що забезпечується за рахунок інноваційної концепції турбонаддува TwinScroll (замовивши опціональний пакет Competition, можна додатково збільшити потужність до 575 л. С.).

Це стає можливим завдяки поєднанню високих обертів двигуна, турбонаддува і таких технологічних рішень, як система Valvetronic і високоточний уприскування палива. Максимальний крутний момент досягається починаючи приблизно з 1500 об / хв, що має на увазі вражаючу, практично лінійну криву потужності і, звичайно ж, посмішку на обличчі водія. Бензиновий 8-циліндровий двигун M TwinPower Turbo дозволяє суперечність між потужністю і економічністю завдяки інтелектуальним технологіям BMW EfficientDynamics, наприклад рекуперації енергії гальмування. За рахунок їх застосування середня витрата палива складає всього 9,9 л / 100 км.

Пакет Competition.


   

Істинний дух змагань: пакет Competition увазі збільшення потужності двигуна, підвищення інформативності рульового управління і особливу настройку підвіски. Завдяки цим доповненням BMW M6 Купе стає ще більш динамічним.

   

Потужність 8-циліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo піднімається з 412 до 423 кВт. Цей приріст досягається за рахунок підвищення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів. Спортивна вихлопна система забезпечує особливо динамічне звучання двигуна, від якого буквально захоплює дух. Особливим чином налаштована підвіска і спортивне високоточне рульове управління гарантують максимально чітке виконання кожної вашої команди як на гоночній трасі, так і в повсякденних поїздках. 20-дюймові легкосплавні колісні диски M з подвійними спицями (дизайн 601 M) в двокольоровому виконанні з різними розмірами шин передніх і задніх коліс, чорні хромовані подвійні труби спортивної вихлопної системи - завдяки пакету Competition ваш автомобіль буде незмінно притягувати погляди оточуючих.

   

7-ступінчаста коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням.


Інноваційна коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням розроблена спеціально для високооборотних двигунів BMW M. Серед її особливостей варто згадати функції Launch Control і Low Speed ​​Assistance, алгоритми перемикань, що забезпечують найкращу тягу, а також функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна.

Управління здійснюється автоматично або ж у ручному режимі за допомогою перемикачів на шкіряному рульовому колесі M або важеля селектора, розташованого на центральній консолі.

Коробка передач M з подвійним зчепленням дозволяє перемикати передачі неймовірно швидко без перерв у подачі тягового зусилля. Дві субтрансміссіі, кожна з яких має власне зчеплення, безперервно передають потужність двигуна на колеса, поперемінно включаючи кожне з зчеплень. Крім того, коробка передач M з подвійним зчепленням оптимізує алгоритм перемикання передач, використовуючи навігаційні дані, - наприклад, заздалегідь знижуючи передачу перед поворотом. Додаткова функція Launch Control забезпечує максимально інтенсивний розгін з місця і надзвичайно динамічне водіння - ви можете перемикати передачі на високій швидкості без використання зчеплення із збереженням безперервної подачі потужності.

Як в автоматичному (D), так і в спортивному (S) режимі система Drivelogic має три стратегії перемикання - екстремально динамічна, комфортна і економічна.

Активний диференціал M.


Активний диференціал M розподіляє тягу між задніми колесами таким чином, щоб оптимізувати курсову стійкість і зчеплення з поверхнею при швидкій зміні смуги руху, розгоні, проходженні поворотів, а також на нерівній дорозі (наприклад, з гравійним покриттям), на снігу, на льоду і т . д.

Він також поліпшує керованість при сильному поперечному прискоренні. Безступінчасте зміна ступеня блокування диференціала оптимізує динамічні характеристики, покращуючи керованість в екстремальних умовах.

Зчеплення коліс з дорогою оптимізується за допомогою електронного пристрою, що скорочує різницю швидкостей обертання задніх коліс. Дана система, спочатку розроблена для автоспорту, діє спільно з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Вона своєчасно регулює ступінь блокування в діапазоні від 0 до 100%, нейтралізуючи найменші розходження в розподілі крутного моменту між задніми колесами, причому без натяку на недостатню обертальність. Активний диференціал M забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою, високу курсову стійкість і бездоганну керованість, а також запобігає непотрібну розтрату потужності двигуна.

Карбонокераміческіе гальма M.


Карбонокераміческіе гальма M родом з професійного автоспорту. Застосування інноваційної композитної кераміки з карбоновим волокном робить гальмівну систему ще більш інформативною і підвищує стабільність її характеристик.

Крім того, карбонокераміческіе гальма стійкі до корозії, стирання, витримують більш високі температури і дозволяють знизити масу автомобіля. Завдяки легковагої конструкції гальм зменшується величина обертових і безпружинних мас, поліпшуються показники розгону, інформативності і керованості, динамічності і зчеплення коліс з дорогою, зростає комфортність підвіски, зменшується витрата палива.

Карбонокераміческіе гальмівна система має диски незвично великого діаметра (передні - 410 мм, задні - 396 мм), 6-поршневі фіксовані передні супорти і 1-поршневі плаваючі задні супорти. Гальма відрізняються вкрай високою термостійкістю, у тому числі при тривалому навантаженні, що дозволяє ефективно використовувати їх на гоночних трасах. Перфоровані вентильовані гальмівні диски забезпечують набагато більш високу чуйність у вологу погоду, а також більш ефективне розсіювання тепла. Карбонокераміческіе гальма M легко впізнати за матово-золотистим супортам з класичним логотипом M.

Гоночний характер.


Чарівна динамічність, приголомшлива маневреність, чудова керованість - задоволення від водіння BMW M6 Купе є результатом злагодженої взаємодії складних технологій. Він випробуваний в самих екстремальних умовах, завжди готовий до стрімкого ривка і гарантує максимальну ступінь зчеплення з дорогою. Спортивні настройки, індивідуально адаптуються до будь манері водіння.

За допомогою функції Launch Control двигун, який досяг робочої температури, забезпечує максимально інтенсивний розгін при старті з місця. Досить відключити систему динамічного контролю курсової стійкості (DSC), вибрати секвентальний режим з програмою 3 і, утримуючи педаль гальма, повністю вичавити педаль газу. Після того як індикатор у вигляді стартового прапора в приладовій панелі запалився, двигун при натисненні педалі газу розвиває оптимальне число обертів для ефективного старту. Утримуючи педаль акселератора в повністю натиснутому положенні, відпустіть педаль гальма - автомобіль починає максимально інтенсивний розгін, який триває до моменту відпускання педалі акселератора. Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники спортивного стилю водіння.

Система електронного керування жорсткістю амортизаторів (EDC) в автоматичному або ручному режимі регулює ступінь демпфірування відповідно до дорожньої ситуації. Датчики відстежують всі види руху автомобіля, що впливають на параметри водіння. Система електронного керування жорсткістю амортизаторів аналізує ці дані і передає результати амортизаторам. Останні, використовуючи магнітні клапани, безступінчатий адаптують ступінь демпфірування до мінливих властивостям дорожнього покриття, величину навантаження та умов руху. За рахунок цього, зокрема, ефективно придушуються клевки при гальмуванні, а також крен і розгойдування при розгоні, на нерівностях і в поворотах. Результатом є підвищення комфортності ходу, а також безпеки водіння, наприклад за рахунок скорочення гальмівного шляху.

Ще одна важлива особливість концепції BMW M6 Купе - система динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Оптимізовані функції контролю тепер забезпечують ще більш високі динамічні характеристики в порівнянні з системами попередніх поколінь. Також реалізовані додаткові функції забезпечення активної безпеки (упереджувальний підготовка гальмівної системи, сухе гальмування, підтримання ефективності гальмування) і комфорту (система допомоги при рушанні з місця, гальмо стоянки з функцією автоматичного утримання автомобіля).

Система динамічного контролю курсової стійкості дозволяє вибрати один з трьох режимів - DSC on (система DSC включена), MDM (динамічний режим M), DSC off (система DSC відключена). У режимі DSC on система запобігає надлишкову і недостатню обертальність, застосовуючи для цього гальмування. У режимі MDM допускається більш висока ступінь ковзання коліс, що робить можливими невеликі замети. У цьому режимі електроніка раніше втручається в управління при перевищенні певних меж. При відключеній системі DSC (режим DSC off) водій отримує можливість повністю розкрити потенціал автомобіля на гоночній трасі і може ініціювати замети за допомогою акселератора.

Система M Servotronic забезпечує оптимальне посилення рульового управління в будь-яких умовах. Ця система динамічно регулює величину підсилення відповідно до поточної швидкістю руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях. Дана система також забезпечує високий ступінь комфорту за рахунок мінімізації зусилля, необхідного для обертання рульового колеса. Одночасно з цим максимально збільшується маневреність при парковці і русі по вузьких і звивистих дорогах.

Електроніка блоку управління вимірює швидкість руху і визначає необхідну в даних умовах величину підсилення. Допоміжне гідравлічне зусилля оптимальним і найбільш точним чином регулюється згідно поточної ситуації.

Дана система зводить до мінімуму зусилля, необхідне для обертання кермового колеса при русі з низькою швидкістю. У міру зростання швидкості ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити безпосередній контакт з дорогою і таким чином поліпшити курсову стійкість. Система M Servotronic спеціально адаптована до автомобілів M і дозволяє натисканням клавіші вибрати один з трьох видів настройки. Завдяки пакету Competition система M Servotronic стає ще більш інформативною і безпосередньою.

Система M Drive.


Система M Drive дозволяє індивідуально задавати різні параметри водіння, від спортивних до максимально комфортних, створюючи водійські профілі.

Ви можете в будь-який момент активувати один з двох збережених профілів (включаючи всі задані в ньому параметри) натисненням однієї з клавіш M Drive на багатофункціональному рульовому колесі. Початковий набір параметрів можна змінити в меню iDrive.

Клавіші управління динамічними характеристиками M, що дозволяють роздільно регулювати різні параметри двигуна, трансмісії і підвіски, розташовані на центральній консолі біля важеля селектора коробки передач. Водій може роздільно налаштовувати режим роботи DSC, характеристики двигуна, адаптивної підвіски і рульового управління M Servotronic, режим роботи коробки передач M з подвійним зчепленням і зовнішній вигляд проекційного дисплея. Таким чином ви можете сформувати і зберегти індивідуальний набір параметрів автомобіля. Збереження проводиться натисненням і утриманням однієї з двох клавіш M Drive на багатофункціональному рульовому колесі.

Технології BMW EfficientDynamics.


Яка б не була мета - максимальна потужність або мінімальний витрата палива, - BMW досягає її без найменшого збитку для неповторного задоволення від водіння. BMW EfficientDynamics - це стратегія, розроблена BMW для мінімізації витрати палива і токсичності вихлопів при одночасному підвищенні динаміки та посиленні задоволення від водіння.

Це комплексний пакет технологій, що охоплює систему приводу, управління енергією і продуману полегшену конструкцію автомобіля. Ці технології включені в базову комплектацію кожного BMW.

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Якщо автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад перед світлофором або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з коробкою передач M DCT Drivelogic).

Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. При відпуску педалі гальма двигун миттєво запускається.

Ця функція ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки вона не активується у випадку, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. В особливих випадках (наприклад, при скачуванні автомобіля зі схилу або при запотіванні лобового скла) центральна система управління запускає двигун в стані спокою. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або відпуску педалі газу, перетворюючи її в електричну енергію. За рахунок цієї електроенергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією усувається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті знижується витрата палива і збільшується потужність - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.