Динамічні характеристики та ефективність

8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo.


Дивовижна потужність: 8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo - це вінець слави силових агрегатів M. Внушительная потужність 560 л. с. і 680 Нм крутного моменту завжди до ваших послуг завдяки інноваційній концепції турбонаддува TwinScroll, а за допомогою додаткового пакету Competition потужність можна збільшити до 575 л. с.

Це стало можливим за рахунок комбінації високих обертів двигуна, турбонаддува і таких технологій, як система VALVETRONIC і високоточна система уприскування палива. Максимальний крутний момент досягається приблизно на 1500 об / хв, утворюючи значну криву развиваемой фактичної лінійної потужності і викликаючи захоплення на обличчі водія. 8-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo демонструє, що потужність і ефективність зовсім не є взаємовиключними поняттями завдяки інтелектуальним технологіям BMW EfficientDynamics, таким як рекуперація енергії гальмування. За рахунок застосування даних технологій середня витрата палива складає всього 10,3 л / 100 км.

Пакет Competition.


Справжні гоночні відчуття: пакет Competition підвищує потужність двигуна і чуйність рульового управління, а спеціально налаштована підвіска виводить ходові характеристики BMW M6 Кабріолет на ще більш високий рівень.

   

Потужність 8-циліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo збільшується з 560 до 575 л. с. Збільшення потужності досягається за рахунок підвищення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів двигуна. Спортивна вихлопна система створює особливо динамічний звук двигуна, що приводить у трепет. На гоночному треку і при повсякденних поїздках спеціально налаштована підвіска і надзвичайно динамічний активне рульове управління забезпечують максимально точну реакцію автомобіля на кожен рух рульового колеса. Пакет Competition гарантує підвищену увагу до вашого автомобіля на дорозі завдяки ексклюзивним 20-дюймовими легкосплавними колісними дисками, виконаним у двох кольорах зі здвоєними спицями в дизайні 601 М, а також шинам різної розмірності на різних осях і хромованим здвоєним трубах спортивної вихлопної системи.

   

7-ступінчаста коробка передач M з подвійним зчепленням і функцією Drivelogic.


Коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням - це інноваційна 7-ступінчаста КПП з подвійним зчепленням, розроблена спеціально для високооборотного двигуна BMW M. Відмінні риси системи - оптимальний ряд передавальних чисел для найкращої тяги, функції Launch Control і Low Speed ​​Assistance, а також функція автоматичної зупинки і запуску двигуна.

Управління системою здійснюється в автоматичному режимі або вручну за допомогою підрульових пелюсткових перемикачів, розташованих на шкіряному рульовому колесі М, або селектора КПП на центральній консолі.

Коробка передач М з подвійним зчепленням дозволяє перемикати передачі неймовірно швидко без перерв у подачі тягового зусилля. Дві субтрансміссіі, кожна з яких має власне зчеплення, безперервно передають потужність двигуна на задні колеса за рахунок перекриття вимикання однієї передачі і включення інший. Стратегію перемикання передач також оптимізували за допомогою поточних навігаційних даних - наприклад, коробка передач М з подвійним зчепленням заздалегідь перемикає передачу перед поворотами. Як і додаткова функція Launch Control, що забезпечує максимально інтенсивний розгін з місця, коробка передач дозволяє реалізувати максимально динамічну манеру водіння: ви можете перемикати передачі на високій швидкості без використання зчеплення із збереженням безперервного потоку потужності.

Незалежно від вибору режиму - автоматичного (режим D) або механічного (режим S), функція Drivelogic дозволяє вибрати один з трьох режимів перемикання передач: спортивний, комфортний або економічний.

Активний диференціал M.


Активний диференціал M розподіляє тягу між провідними (задніми) колесами таким чином, щоб оптимізувати курсову стійкість при швидкій зміні смуги руху, прискоренні, проходженні поворотів, а також на дорожніх покриттях з погіршеним зчепленням: на нерівній дорозі (наприклад, з гравійним покриттям), на снігу, на льоду і т. д.

Він також поліпшує керованість при сильному бічному прискоренні. Безступінчасте зміна ступеня блокування диференціала оптимізує динамічні характеристики, покращуючи керованість в екстремальних умовах.

Зчеплення коліс з дорогою оптимізується за допомогою електронного пристрою, який скорочує різницю швидкостей обертання задніх коліс. Дана система, спочатку розроблена для автоспорту, діє спільно з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Вона своєчасно регулює ступінь блокування в діапазоні від 0 до 100%, нейтралізуючи найменші розходження в розподілі крутного моменту між ведучими колесами, причому без натяку на недостатню обертальність. Активний диференціал M забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою, високу курсову стійкість і бездоганну керованість, а також запобігає непотрібну розтрату потужності двигуна.

Карбонокераміческіе гальма M.


Карбонокераміческіе гальма M - це результат застосування технологій з автоспорту. Застосування інноваційної суміші карбонового волокна і кераміки робить гальмівне зусилля більш контрольованим і покращує ефективність гальм при нагріванні.

Карбонокераміческіе гальма M відрізняються винятковою стійкістю до корозії і абразивного зносу, витримують більш високі температури і вносять свій внесок у зниження маси автомобіля. Легка конструкція дисків знижує обертову і безпружинну маси, покращує розгін, чуйність керма і загальну керованість, а також покращує динаміку і зчеплення коліс з дорогою, підвищує комфорт підвіски і знижує витрату палива.

Надзвичайно великі гальмівні диски (передні 410 мм, задні 396 мм), шестипоршневі жорсткозакріпленими супорти спереду і однопоршневі плаваючі супорти ззаду дозволяють карбонокераміческіе гальмах М витримувати дуже високі температури, навіть протягом довгого періоду експлуатації, що означає також придатність цих гальм на гоночній трасі. Перфоровані вентильовані кільця гальмівних дисків гарантують значно кращу реакцію на мокрій дорозі, а також більш інтенсивне відведення тепла. Ці гальма легко впізнати за супортам з матовим покриттям золотого кольору і логотипом M.

Гоночний характер.


Завжди існує найшвидший автомобіль. І це він. BMW M6 Кабріолет втілює в собі філософію BMW M GmbH. Зрештою, потужність - це одне, а перетворення потужності в ні з чим не порівнянне задоволення від водіння - це злегка інше. Високотехнологічні матеріали, такі як алюміній, кераміка і карбон, об'єднані з досвідом і гоночними генами.

Інженери з ентузіазмом взялися за поставлену задачу - створити у водія самі захоплюючі враження, які тільки можливі в світі бензину та асфальту під відкритим небом.

За допомогою функції Launch Control двигун, який досяг робочої температури, забезпечує максимально інтенсивний розгін при старті з місця. Досить відключити динамічний контроль курсової стійкості (DSC), вибрати секвентальний режим з програмою 3 і, утримуючи педаль гальма, повністю вичавити педаль газу. Після того як індикатор у вигляді стартового прапора в приладовій панелі запалився, двигун при натисненні педалі газу розвиває оптимальне число обертів для максимально ефективного старту. Утримуючи педаль акселератора в повністю натиснутому положенні, відпустіть педаль гальма - автомобіль починає розгін з максимально можливою інтенсивністю, який триває до того моменту, як педаль акселератора буде відпущена. Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники спортивного стилю водіння.

Електронне регулювання жорсткості амортизаторів (EDC) автоматично або механічно регулює зусилля демпфування відповідно до дорожньої ситуації. Кожне переміщення автомобіля, що впливає на чіткість управління, відстежується датчиками. Система електронного регулювання жорсткості амортизаторів аналізує ці дані і передає команди виконавчим механізмам амортизаторів. Ці механізми за допомогою магнітних клапанів адаптують зусилля демпфування до постійно змінюваних дорожніх умов, навантажень і стилю водіння. У результаті відчутно скорочується кількість «клевков» передньої частини автомобіля при гальмуванні, а також небажаних переміщень кузова, що виникають, наприклад, при ударах, поворотах або розгоні. В результаті підвищується безпеку водіння - за рахунок скорочення гальмівного шляху - і поліпшується комфорт під час їзди.

Іншим ключовим елементом загальної концепції BMW M6 Кабріолет є система динамічного контролю курсової стійкості (DSC). Оптимізовані функції управління ще більше покращують динамічні характеристики в порівнянні з попередніми системами. Крім того, з'явилися додаткові системи активної безпеки (готовність гальм, сухе гальмування, стабілізація при втраті гальмівного зусилля) і комфорту (система допомоги при рушанні на підйомі, гальмо стоянки з автоматичним утримуванням).

Система динамічного контролю курсової стійкості дозволяє вибрати один з трьох режимів: DSC on (система DSC включена), MDM (M Dynamic Mode, динамічний режим), DSC off (система DSC вимкнена). У той час як DSC нейтралізує надлишкову і недостатню обертальність шляхом втручання в роботу гальмівної системи, MDM допускає деяку пробуксовку колеса, дозволяючи при активному стилі водіння виконувати легкий дрифт. У цьому режимі також можливе втручання системи DSC у випадку, якщо пробуксовка колеса перевищить певну межу. Відключення системи DSC (DSC off) дозволяє водієві відчувати межі технічних можливостей свого автомобіля і за допомогою акселератора виконувати дрифт.

Система M Servotronic забезпечує оптимальне посилення рульового управління в будь-яких умовах. Ця система динамічно регулює величину підсилення відповідно до поточної швидкістю руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях. Дана система також забезпечує високий ступінь комфорту за рахунок мінімізації зусилля, необхідного для обертання рульового колеса. Одночасно з цим до максимуму збільшується маневреність при парковці і русі по вузьких і звивистих дорогах.

Електроніка блоку управління вимірює швидкість руху і визначає необхідну в даних умовах величину підсилення. Зусилля на кермовому колесі рульового управління з гідропідсилювачем оптимально і точно регулюється відповідно до дорожньої ситуації.

Дана система зводить до мінімуму зусилля, необхідне для обертання кермового колеса при русі з низькою швидкістю. У міру зростання швидкості ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити безпосередній контакт з дорогою і таким чином оптимізувати курсову стійкість. Система M Servotronic відкалібрована спеціально для автомобілів серії М. Вибір одного з трьох наборів характеристик здійснюється одним натисканням кнопки. В поєднанні з пакетом Competition система M Servotronic забезпечує ще більш високу інформативність рульового управління.

Система M Drive.


Система M Drive дозволяє створювати водійські профілі, індивідуально задаючи різні параметри водіння, від максимально плавного комфортного водіння до спортивного, з високим ступенем чуйності керма, гоночного стилю.

Будь-який з двох збережених профілів (і всі задані в ньому настройки) можна швидко і зручно включити натисненням однієї з двох кнопок M Drive на багатофункціональному рульовому колесі M. Передвстановлені параметри можна змінити в меню iDrive.

Характерні для автомобілів M клавіші управління динамічними характеристиками, що дозволяють роздільно регулювати різні параметри двигуна, трансмісії і підвіски, розташовані на центральній консолі навколо важеля КПП. Водій може роздільно налаштовувати режим роботи DSC, характеристики двигуна, параметри керування динамічним демпфуванням і характеристики рульового управління M Servotronic, варіанти перемикання передач трансмісії M з двома зчепленнями і зовнішній вигляд проекційного дисплея. Таким чином можуть бути задані докладні настройки автомобіля - і збережені натисканням і утримуванням однієї з двох кнопок M Drive, які розташовані на багатофункціональному рульовому колесі.

Технології BMW EfficientDynamics.


Для BMW фокус уваги завжди спрямований до максимального задоволення від водіння, яка б не була мета - максимальна потужність або мінімальний витрата палива. BMW EfficientDynamics - це стратегія, розроблена BMW для мінімізації витрати палива і вихлопів при одночасному підвищенні динаміки і задоволення від водіння.

Це комплексний пакет технологій, що охоплює трансмісію, управління енергією і концепцію автомобіля, засновану на продуманої полегшеної конструкції. Ці технології включені в базову комплектацію кожного BMW.

Завдяки функції автоматичної зупинки і запуску двигуна ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху. Якщо автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад перед світлофором або в пробці, функція автоматичної зупинки і запуску двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з коробкою передач Drivelogic і подвійним зчепленням).

Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, двигун негайно запускається автоматично.

Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки вона не активується у випадку, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо. В особливих випадках (наприклад, при скачуванні автомобіля зі схилу або при запотіванні лобового скла) центральна система управління запускає двигун в стані спокою. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або відпуску педалі газу, перетворюючи її в електричну енергію. За рахунок цієї електроенергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією усувається необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті знижується витрата палива і збільшується потужність - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.