Ефективність

Бензиновий двигун BMW M TwinPower Turbo V8.


Цифри говорять самі за себе: завдяки потужності в 560 л. с. (412 кВт) і моменту в 680 Нм BMW M5 Седан розганяється від 0 до 100 км / год всього за 4,3 с. З пакетом Competition Package потужність зростає до 575 л. с. (423 кВт), а час розгону від 0 до 100 км / год скорочується до 4,2 с.

Бензиновий двигун BMW M TwinPower Turbo V8 задає планку потужності і розгону. Високопотужний двигун володіє вражаючим обертовим моментом за рахунок характерної для автомобілів M високої лінійності кривої потужності в поєднанні з колосальною тягою подвійного турбонаддува. Два роздільних повнорозмірних контуру охолоджують двигун, наддувочного повітря і електроніку двигуна, тоді як запатентована концепція наддуву M TwinScroll гарантує вражаючу прийомистість. Високий крутний момент доступний в широкому діапазоні оборотів і забезпечує потужну тягу, починаючи практично з холостого ходу і далі майже на всій протяжності широкого діапазону оборотів двигуна. Настільки видатні характеристики постійно забезпечують максимальну чуйність реакцій двигуна на натискання педалі газу.

За рахунок великого числа технологій BMW EfficientDynamics, що включають систему Valvetronic, double-Vanos і високоточний уприскування палива, двигун демонструє вражаюче співвідношення потужності і паливної економічності, витрачаючи всього 9,9 л палива на 100 км пробігу.

Рекуперація енергії гальмування.


Завдяки технології рекуперації енергії гальмування частина енергії під час гальмування вловлюється і перетвориться в електрику, яке надходить в акумуляторну батарею, що дозволяє заощадити паливо.

Сучасні автомобілі мають потребу у великій кількості електроенергії для роботи функцій забезпечення комфорту і безпеки. Цю енергію, як правило, виробляє генератор, що приводиться від двигуна за допомогою клиновидного ременя. Сьогодні за допомогою інтелектуального блоку управління забезпечується можливість відключення генератора, який раніше мав постійний привід від двигуна, що дозволяє підвищити економію палива до 3%. Завдяки технології рекуперації енергії гальмування генератор функціонує тільки в ті проміжки часу, коли педаль газу не задіюється або коли натиснута педаль гальма. Іншими словами, генератор активується при наявності надлишку кінетичної енергії автомобіля. Енергія гальмування перетвориться в електрику і надходить у акумуляторну батарею. Це дозволяє зменшити навантаження на двигун і знизити кількість шкідливих викидів. Разом зі зниженням витрати палива вивільняється додаткова енергія для розгону.

Автоматична функція «старт-стоп»


Світлофори, пробки, перехрестя - щодня ми стикаємося з ситуаціями, в яких двигуну доводиться працювати на холостому ходу, марно спалюючи паливо. Автоматична функція «старт-стоп» дозволяє цього уникнути.

У момент зупинки BMW M5 Sedan автоматична функція "старт-стоп» відключає двигун. Інтелектуальна електронна система перевіряє рівень заряду батареї, а також встановлює, чи потрібне іншим системам, таким як кондиціонер і обігрів заднього скла, додаткова енергія. При відпуску педалі гальма двигун практично миттєво запускається - автомобіль готовий рухатися далі.