Динаміка

Пакет Competition.


   

Подолання атмосфера автоспорту - опціональний пакет Competition дозволить повністю розкрити потенціал нового BMW M5 на трасі завдяки збільшеній потужності двигуна, більш точному рульовому управлінню і особливої ​​конструкції ходової частини.

   

Пакет Competition виводить новий BMW M5 на ще більш високий рівень: і без того величезна потужність восьмициліндрового бензинового двигуна M TwinPower Turbo зростає з 560 л. с. (412 кВт) до 575 л. с. (423 кВт), завдяки чому Вас чекає додаткова порція адреналіну. Цей приріст досягається за рахунок збільшення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів. Модифікована вихлопна система формує по-справжньому спортивний звук двигуна - маса емоцій гарантована. На гоночній трасі і в повсякденному використанні особлива занижена на 10 мм підвіска, а також спортивне високоточне рульове управління гарантовано забезпечать максимально точне виконання кожної команди. Зовні новий BMW M5 з пакетом Competition виглядає особливо ефектно за рахунок 20-дюймових легкосплавних колісних дисків M 601 з подвійними спицями в двокольоровому виконанні з разношірокіе шинами для передніх і задніх коліс, а також за рахунок подвійних чорних хромованих наконечників вихлопних труб спортивної вихлопної системи. Це поєднання виробляє найпотужніше враження в будь-якому ракурсі, змушуючи серце прискорено битися.

Динамічні характеристики.


Розроблено на гоночній трасі для повсякденного використання. Будучи незалежною розробкою BMW M GmbH, новий BMW M5 строго відповідає філософії M. Його висока потужність чудово поєднується з придатністю до повсякденного використання.

Новий BMW M5 відповідає найсуворішим запитам. Надсучасна високоефективна ходова частина M пройшла найскладніші випробування для автомобілів M - Північну петлю Нюрбургринга. У результаті отримані максимальні динамічні характеристики і маневреність, а також максимальна ступінь точності та контролю навіть при досягненні меж фізичних можливостей автомобіля. Це стало можливим за рахунок локального підвищення жорсткості ходової частини, завдяки якому оптимізована стійкість і збільшена точність рульового управління. Наприклад, в місцях кріплення передньої підвіски до кузова були застосовані спеціальні алюмінієві елементи жорсткості. У поєднанні з 8-циліндровим V-подібним двигуном M TwinPower Turbo і семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням і функцією Drivelogic ця підвіска дозволяє встановити нову планку динамічності водіння і точності управління.

Опціональний пакет Competition надає ще більш вражаючі можливості: оптимізоване рульове управління і особлива занижена на 10 мм підвіска ідеально доповнюють підвищену на 11 кВт (15 к.с.) потужність двигуна. А допрацьована спортивна вихлопна система забезпечує ефектне звучання, гарантуючи, що від кожної поїздки по міських вулицях у Вас буде залишатися враження заїзду на гоночній трасі.

Бензиновий двигун M TwinPower Turbo в новому BMW M5.


Цифри говорять самі за себе: 680 Нм, 560 к.с. (412 кВт), від 0 до 100 км / год за 4,3 с (з пакетом Competition: 575 л. С. (423 кВт), від 0 до 100 км / год за 4,2 с). Високооборотний 8-циліндровий двигун M TwinPower Turbo нового BMW M5 - це новий рівень потужних і динамічних характеристик.

Приголомшлива потужність двигуна досягається завдяки високої лінійності кривої потужності в поєднанні з величезною тягою, створюваної за рахунок подвійного турбокомпресора. Вдосконалені інтеркулери і патентована концепція наддуву TwinScroll гарантують високу прийомистість двигуна. Крутний момент в 680 Нм доступний у вкрай широкому діапазоні оборотів 1500-5750 об / хв. Тому бензиновий двигун M TwinPower Turbo V8 чутливо реагує на кожен дотик до педалі газу, розвиваючи колосальну тягу. Завдяки технології Valvetronic і високоточної системі уприскування палива двигун також задає стандарти потужності і витрати палива. За рахунок використання технологій BMW EfficientDynamics, серед яких можна назвати функцію Auto Start Stop і технологію рекуперації енергії гальмування, середня витрата палива складає всього 9,9 л / 100 км.

А якщо і цього недостатньо, за допомогою пакета Competition потужність бензинового двигуна M TwinPower Turbo V8 можна збільшити до вражаючої позначки в 575 л. с. (423 кВт) за рахунок збільшення тиску наддуву у верхньому діапазоні оборотів. Витрата палива при цьому не змінюється. У такій конфігурації крутний момент в 680 Нм доступний в діапазоні 1500-6000 об / хв.

Карбоно-керамічні гальма M.


Показник «0-100 км / год» має велике значення, однак ще більш важливий показник «100-0 км / год». Карбоно-керамічні гальма M, спеціально розроблені BMW M GmbH, забезпечують надійну підтримку при динамічному водінні.

Завдяки чітко розрахованому центру тиску забезпечується точне застосування гальмівного зусилля. Карбоно-керамічні гальма M гарантують максимальну ефективність гальмування незалежно від температури.

Карбоно-керамічні гальма M в новому BMW M5 також активно сприяють поліпшенню динамічних характеристик: завдяки легкості конструкції цих гальм зменшується величина безпружинних мас автомобіля. У результаті досягається максимальна ефективність гальмування в будь-яку погоду і на будь-якій поверхні. У результаті в Вашому розпорядженні опиняються найкращі показники керованості і маневреності.

Активний диференціал M.


Покращена тяга і підвищена стійкість на поворотах, а також на снігу, гравії і льоду. Активний диференціал М забезпечує оптимальне зчеплення з дорогою і підтримує динамічні якості заднього приводу як при прискоренні на виході з повороту, так і при маневруванні на слизьких поверхнях.

Активний диференціал M забезпечує точну керованість навіть при екстремальних бічних прискореннях, а також на нерівних поверхнях. Активна система працює спільно з системою динамічного контролю курсової стійкості DSC завдяки електронному елементу управління і здійснює превентивних інтелектуальне блокування абсолютно незалежно від відмінностей в швидкостях обертання правого і лівого заднього колеса. У результаті такого розподілу тягового зусилля забезпечується постійне оптимальне зчеплення коліс з дорогою, покращена керованість, а також підвищена маневреність.

Рульове управління M Servotronic


Кожен поворот по-своєму привабливий. Це особливо справедливо, якщо Ви керуєте автомобілем, оснащеним системою рульового управління M Servotronic. Інтелектуальна система динамічно адаптує коефіцієнт посилення і ступінь опору обертанню рульового колеса відповідно до поточної швидкістю.

Новий BMW M5 точно виконує команди водія на будь-якій швидкості. На високих швидкостях підсилювач рульового управління забезпечує більший опір обертанню рульового колеса. При русі з низькою швидкістю, при проходженні поворотів, а також при парковці величина опору керма автоматично знижується, забезпечуючи більш високу плавність. З ростом швидкості величина допоміжного зусилля безперервно контролюється і поступово знижується, що забезпечує безпосередній контакт з дорогою.

У пакет Competition Package включена система M Servotronic, адаптована до більш високої потужності і більш жорсткою спортивній підвісці. За рахунок модифікованого рульового механізму система виконує команди водія ще більш точно. Це дозволяє ще більше посилити відчуття гоночного боліда і добитися абсолютно максимальної продуктивності.

Ходова частина M.


Новий BMW M5 Відповідне найсуворішим вимогам динаміки, маневреності і точності - його високоефективна ходова частина M складної конструкції дозволяє повністю розкрити колосальний потенціал автомобіля на будь-якій дорозі.

У чудові показники динаміки також вносить свій внесок активний диференціал M заднього моста. Три режими регулювання жорсткості амортизаторів - Normal, Sport і Sport Plus - дозволяють налаштувати параметри підвіски у відповідності з Вашими вимогами. Клавіші M Drive на кермовому колесі запрограмовані на зміни властивостей автомобіля, відповідні спортивному або спокійного стилю водіння. Одна з таких конфігурацій - режим M Dynamic Mode, що забезпечує унікальні відчуття від водіння і розрахований на рух з максимальними поздовжніми і поперечними перевантаженнями. Режим впливає на роботу системи динамічного контролю курсової стійкості, яка у разі активації даного режиму здійснює стабілізацію лише в надзвичайних ситуаціях.

З пакетом Competition Package підвіска BMW M5 Седан стає ще більш безкомпромісною. Коефіцієнти жорсткості пружин зростають, параметри амортизації та стабілізації відповідним чином змінюються. Налаштування системи динамічного регулювання жорсткості амортизації адаптується відповідно приросту динаміки, характеристики в режимі M Dynamic Mode (MDM) стають ще більш «гострими». Результат - неперевершені спортивні якості автомобіля.