BMW M5 Sedan

BMW M5 (БМВ М5) - задньопривідний седан класу «E», побудований на платформі BMW F10M. M5 став найшвидшим серійним автомобілем в історії марки. П'яте покоління моделі дебютувало на автосалоні у Франкфурті у вересні 2011 року.

У порівнянні зі стандартним седаном BMW 5, М5 на 11 мм довшим (4910) і на 32 мм ширше (1892). Крім того, колія передніх коліс автомобіля розширена 27 мм (до 1627), а задніх - звужена до тисяча п'ятсот двадцять вісім мм. Конструкція підвісок, при цьому, не змінилася (подвійні поперечні важелі спереду, многоричажка - ззаду), проте інженери переглянули їх геометрію, збільшили жорсткість, встановили укорочені пружини і активні амортизатори.

З інших технічних особливостей БМВ М5 варто відзначити наявність в базовій комплектації системи «Старт-Стоп», системи рекуперативного гальмування, шести подушок безпеки, системи стабілізації, 4-зонного клімат-контролю, підігріву та електроприводу сидінь, аудіосистеми з шістьма динаміками і адаптивних ксенонових фар .

Під капотом М5 встановлений 560-сильний 4,4-літровий бітурбований бензиновий двигун з V-подібним розташуванням восьми циліндрів з кутом розвалу 90 градусів. Агрегат оснащений системою безпосереднього вприскування палива, механізмом регулювання фаз газорозподілу, а також впускним колектором з рівномірним пульсування вихлопних газів. На пік крутного моменту в 680 Нм мотор виходить в діапазоні від 1500 до 5750 об / хв, розганяючи седан до 100 км / год за 4,4 секунди. Максимальна ж швидкість обмежена електронікою і складає 250 км / год. Працює двигун в парі з 7-ступінчастим преселективним «роботом» M DCT.

Виробляється M5 на заводі BMW в німецькому місті Дінгольфінг.