Безпека і комфорт

З турботою про водія - M-версія.


Ергономічна концепція автомобіля M включає в себе ексклюзивний кокпіт з характерною для M турботою про водія.

Всі елементи управління спроектовані з урахуванням потреб водія. Як і в гоночному спорті, ключовим пріоритетом є абсолютний контроль над автомобілем, а також мінімізація часу реакції.

Активна і пасивна безпека.


У автомобілі M закладений пакет продуманих засобів забезпечення безпеки, які покликані звести ймовірність аварії до мінімуму і формують комфортне відчуття постійної захищеності.

За рахунок жорстких об'ємних опорних конструкцій і вибіркового застосування надміцної багатофазної стали досягається максимальна ступінь жорсткості пасажирського відсіку, при цьому маса автомобіля залишається мінімальною.

Енергія удару відводиться від пасажирського відсіку до інших частин кузова (ходова частина, бічні бруси, передня перегородка, дах) і поглинається передніми і задніми зонами деформації. Для захисту водія і пасажирів від бокового удару передбачені посилені конструкції у складі середніх стійок кузова і бічних порогів, жорсткі захисні елементи в дверях і поперечні балки сидінь.

Щоб підвищити ступінь захисту пішоходів, між внутрішньою і зовнішньою секціями бампера встановлений амортизатор, що знижує тяжкість травм ніг при наїзді на пішохода. Крім того, капот автомобіля оснащений деформуються елементами, які утворюють зону зминання і поглинають енергію удару.

Активна система безпеки попереджає водія про появу ознак втоми, а в критичних ситуаціях система виробляє переднатягнення ременів безпеки, повертає у вертикальне положення спинки електроприводних сидінь, закриває вікна і люки. При аварії система здатна самостійно зупинити автомобіль.

Комфортний доступ.


Система комфортного доступу дозволяє відкривати двері водія, переднього пасажира і багажника без активного використання ключа. Передбачено освітлення простору навколо автомобіля за рахунок джерел світла, вбудованих в ручки передніх і задніх дверей, і безконтактне відкривання дверей багажника рухом ноги в просторі під заднім бампером.

Адаптивні передні фари.


Повністю світлодіодні адаптивні передні фари включають в себе інтегровані покажчики повороту, фари ближнього і дальнього світла, а також денні ходові вогні, що забезпечує безпеку і оптимальне якість освітлення дороги.

Динамічно подовжені світлодіодні покажчики повороту виробляють яскраве враження і розташовуються над характерними світяться світлодіодними кільцями. Неослепляющим система автоматичного управління дальнім світлом і адаптивні передні фари зі змінним розподілом світлового потоку істотно поліпшують видимість в темний час доби, при цьому якість освітлення впритул наближається до денного світла.