Динаміка

Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун M TwinPower Turbo.


Рядний 6-циліндровий двигун M TwinPower Turbo об'ємом 3 л увібрав в себе кращі досягнення технологій - високі робочі обороти до 7600 об / хв і потужність з максимальним обертовим моментом 550 Нм.

Силовий агрегат M розвиває потужність 317 кВт (431 л. С.) І розганяє автомобіль від 0 до 100 км / год всього за 4,1 с.

Завдяки безпосереднім уприскуванням палива Bi-Turbo і фірмовою налаштуванні M двигун миттєво реагує на найменше натискання педалі газу, з готовністю видаючи потужність і чудовий крутний момент.

Оснащений системою охолодження, придатної для професійних змагань, а також додатковим піддоном картера і дренажним масляним насосом, двигун M готовий до будь-яких випробувань. Численні інновації, наприклад безгільзове конструкція і полегшений кований колінчастий вал, доповнюють собою раціональну полегшену конструкцію, покращують динамічні характеристики, сприяють зниженню витрати палива і забезпечують оптимальний розподіл маси, близьке до ідеального співвідношенню 50:50. Як результат - безпрецедентна маневреність у виграшному поєднанні з неповторним звуком двигуна M.

Активний диференціал M.


Активний диференціал M оптимізує зчеплення коліс з дорогою і курсову стійкість при перестроюванні або прискоренні на виході з повороту, при швидкісному проходженні криволінійних ділянок, а також на нерівних дорогах.

Зчеплення коліс з дорогою оптимізується за допомогою електронного пристрою, що скорочує різницю швидкостей обертання задніх коліс.

Функція Launch Control.


За допомогою функції Launch Control двигун, який досяг робочої температури, забезпечує максимально інтенсивний розгін при старті з місця. Досить деактивувати динамічний контроль курсової стійкості (DSC), вибрати секвентальний режим з програмою 3 і, утримуючи педаль гальма, повністю вичавити педаль газу.

Після того як індикатор у вигляді стартового прапора в приладовій панелі запалився, двигун при натисненні педалі газу розвиває оптимальне число оборотів, що забезпечує максимально ефективний старт. Утримуючи педаль газу в повністю натиснутому стані, відпустіть педаль гальма - автомобіль починає розгін з максимально можливою інтенсивністю, який триває до моменту відпускання педалі акселератора. Коробка передач M з подвійним зчепленням вибирає моменти перемикань таким чином, щоб при підвищенні передачі число обертів двигуна залишалося оптимальним. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного, спортивного стилю водіння.

Раціональна полегшена конструкція.


При розробці автомобілів M одним з найважливіших пріоритетів є полегшення конструкції. Це викликано тим, що мала маса служить запорукою досягнення найкращих динамічних характеристик і зразковою економічності.

Надлегкі матеріали - магній, алюміній або вуглепластик (CFRP) - застосовуються в складі багатьох компонентів. Внаслідок цього поліпшуються динамічні характеристики і маневреність автомобіля, параметри розгону і гальмування.

Адаптивна підвіска M.


Амортизатори адаптивної підвіски M з електронним управлінням динамічно адаптуються до характеру дороги і обраному стилю водіння. Адаптація виробляється за лічені мілісекунди, що гарантує оптимальну якість контакту і зчеплення з дорогою в будь-якій ситуації, а також додатково покращує маневреність і керованість.

Настройку підвіски можна змінити, вибравши один з трьох режимів - від комфортного Comfort до спортивних варіантів Sport і Sport +.

Режим Comfort забезпечує комфортну керованість при звичайному водінні, а також підвищує безпеку у випадках, коли необхідне різке перестроювання або об'їзд перешкоди. У режимі Sport зберігається високий ступінь комфортності, однак жорсткість амортизаторів збільшується, контакт з дорогою стає більш безпосереднім. Цей режим відмінно підходить для заміських доріг і гоночних трас з нерівним покриттям. Режим Sport + характеризується мінімальним ступенем амортизації і максимальної динамічністю, що досягається на рівних дорогах і гоночних трасах.

Гальма.


Одним з вирішальних факторів при високодинамічний водінні BMW M4 Купе є гальмівна система. Відрізняючись неперевершеною точністю, углекераміческая гальмівна система M і композитні гальма M забезпечують ні з чим не порівнянну динамічність і ефективність гальмування.

Углекераміческая гальмівна система M реалізує гальмівне зусилля більш безпосереднім чином. Система не кородує, витримує більш високі температури, відрізняється підвищеною абразивною стійкістю і дозволяє зменшити масу автомобіля, що позитивно позначається на маневреності, динамічності і параметрах розгону. Гальмівні супорти в золотистому кольорі з логотипом M є візуальним свідченням присутності цього спеціального обладнання.

За рахунок застосування різних матеріалів композитні гальма M забезпечують чудову ефективність уповільнення і високу стабільність характеристик, а також мають тривалий термін служби. Такі гальма володіють меншою масою, що позитивно позначається на маневреності, динамічності та інтенсивності розгону. Відмітною зовнішньою ознакою цих високоефективних гальм є супорти синього кольору з логотипом M.

Система M Servotronic.


Система M Servotronic регулює величину підсилення відповідно до поточної швидкістю руху, забезпечуючи інформативність і точність рульового управління навіть на високих швидкостях.

Також дана система забезпечує високий ступінь комфорту за рахунок мінімізації зусилля, необхідного для обертання рульового колеса. Одночасно з цим максимально збільшується маневреність при парковці і русі по вузьких і звивистих дорогах.

7-ступінчаста коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням.


Коробка передач M Drivelogic з подвійним зчепленням - це інноваційна 7-ступінчаста КПП з подвійним зчепленням, розроблена спеціально для високооборотного двигуна BMW M.

Система забезпечує максимально ефективне перемикання передач для оптимізації тяги, а також оснащується системою управління прискоренням, асистентом руху на малій швидкості і автоматичною функцією «старт-стоп». Це дозволяє перемикати передачі винятково швидко без розриву потоку тяги.

Дві субтрансміссіі, кожна з яких має власне зчеплення, безперервно передають потужність двигуна на задні колеса. Управління системою здійснюється в автоматичному режимі або вручну за допомогою клавіш перемикання передач на кермовому колесі або ж за допомогою важеля коробки передач. Як і функція Launch Control, що забезпечує максимально інтенсивне прискорення при старті з місця, коробка передач дозволяє реалізувати максимально динамічну манеру водіння: ви можете перемикати передачі на високій швидкості без використання зчеплення зі збереженням безперервності подачі потужності. Управління системою Drivelogic може бути автоматичним (режим D) або ж ручним (режим S), при цьому в кожному режимі є три варіанти перемикання - від екстремально спортивного до комфортного та економічного.