Ефективність

BMW 520d.


4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo на моделі BMW 520d з 2 літрів робочого об'єму видає вражаючу потужність 135 кВт (184 к.с.).

Він об'єднує систему безпосереднього вприскування палива Common-Rail і систему турбонаддува із змінною геометрією. Завдяки крутному моменту 380 Нм, доступному в діапазоні оборотів від 1 750 / хв до 2750 / хв, на розгін з місця до 100 км / год йому потрібно 7,9 -8,1 с, в той час як максимальна швидкість складає 231 - 234 км / ч. При цьому даний двигун демонструє ефективний середня витрата палива: 4,9 - 4,5 л на 100 км пробігу при викидах CO2 від 129 до 119 г / км.

Режим ECO PRO.


Після активації режиму ECO PRO всі системи орієнтовані на максимальну ефективність, в результаті чого в залежності від індивідуального стилю водіння досягається зниження палива аж до 20 відсотків (за даними власного дослідження BMW).

Ще 5 відсотків палива дозволяють заощадити такі додаткові функції, як режим руху накатом, функція розрахунку оптимального маршруту і функція ECO PRO Route. У результаті характеристика роботи педалі акселератора і коробки передач, а також моменти перемикання оптимізуються, у той час як стратегія опалення / кондиціонування повітря адаптується до актуальних умов. На контрольному дисплеї відображається інформація про те, які системи BMW EfficientDynamics в даний момент знижують витрату палива. Для цього на ньому крім усього іншого показуються видаються в залежності від ситуації підказки ECO PRO, що допомагають водієві ефективно керувати автомобілем.

Ще однією особливістю режиму ECO PRO є функція руху накатом, що працює в поєднанні з АКПП: якщо водій на швидкості від 50 до 160 км / год прибирає ногу з педалі акселератора і при цьому не гальмує, то система від'єднує двигун від трансмісії, в результаті чого автомобіль рухається накатом.

У числі особливих інновацій режиму ECO PRO функція розрахунку оптимального маршруту, що працює в поєднанні з навігаційною системою. Використовуючи дані від навігаційної системи, вона розпізнає повороти, населені пункти, круговий рух, T-подібні перехрестя, швидкісні обмеження і виїзди на швидкісні магістралі і таким чином видає підказки по оптимальному скиду газу. Крім цього, дана система ефективно управляє режимом руху накатом.

Серед інших функцій режиму ECO PRO функція ECO PRO Route, яка у поєднанні з навігаційною системою Professional на підставі таких параметрів, як індивідуальний стиль водіння, актуальна дорожня ситуація і стан дорожнього щільна, розраховує найефективніший маршрут. Бортовий комп'ютер відображає бонусний запас ходу, тобто скільки додаткових кілометрів можна проїхати завдяки активації режиму ECO PRO.

____

Екологічний стандарт Євро-6.


Силові агрегати BMW завжди випереджали свій час, так як з 1917 року двигуни є основною компетенцією компанії BMW. Це особливо наочно підтверджують силові установки на BMW 5 серії Седан. Розташовуючи видатної потужністю, спонтанним відгуком і зразковою плавністю ходу, вони відповідають найвищим вимогам до комфорту.

Відмінне майбутнє всім дизельних двигунів гарантує серійна технологія BluePerformance, яка оптимізує викиди дизельних силових агрегатів. Поряд з такими компонентами, як фільтр сажа і каталізатор окислення, в ній використовується спеціальний каталізатор Nox, який додатково знижує вміст оксидів азоту у відпрацьованих газах. На деяких моделях для зниження частки оксидів азоту використовується каталізатор SCR (SCR = селективна каталітична нейтралізація) з уприскуванням AdBlue. Хімічна реакція, яка виникає в результаті уприскування сечовини AdBlue, призводить до значного зниження викидів оксидів азоту. Таким чином, в перспективі ви зможете перебувати за кермом самого чистого дизельного автомобіля в світі з незмінно скорочуваним викидом шкідливих речовин на кожній серійної моделі, відповідної строгому стандарту EU6.

___

Аеродинаміка.


Конструкція автомобіля послідовно орієнтована на філософію BMW EfficientDynamics. В області переднього бампера і днища автомобіля, які піддалися аеродинамічній оптимізації, використані різні інноваційні рішення, покликані знизити повітряний опір і витрата палива.

Вся передня частина автомобіля, включаючи новий бампер, є уособленням філософії BMW EfficientDynamics. Оптимізований дизайн повітрязабірників забезпечує поліпшену обтічність і тим самим знижує коефіцієнт аеродинамічного опору, також як і форма колісних арок, що скорочує завихрення повітряного потоку.

Плоска обшивка днища і спеціальний екран моторного відсіку додатково оптимізують аеродинаміку автомобіля. Нові елементи обшивки орієнтовані не тільки на значне поліпшення аеродинаміки: вони забезпечують поліпшену акустичну ізоляцію і підвищену антикорозійний захист.

_____

Рекуперація енергії гальмування.


При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка довгий час не бралася до уваги. Система рекуперації енергії гальмування використовує цей потенціал і виробляє напругу з вивільняється кінетичної енергії, яка утворюється при відпуску педалі акселератора або гальмуванні.

Дана енергія використовується для зарядки АКБ. Завдяки цій інтелектуальній системі управління енергією немає необхідності в постійній роботі генератора. Результат: витрата палива знижується, а потужність збільшується - що повністю відповідає філософії BMW EfficientDynamics.

___

Автоматична функція «старт-стоп»


Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки під час руху автомобіля.

Під час зупинки, наприклад на світлофорі або при русі в пробці, функція Auto Start Stop використовує прихований тут потенціал і відключає двигун, як тільки автомобіль почне працювати на холостому ходу і водій прибере ногу з педалі зчеплення (МКПП) або сповільнить автомобіль до повної зупинки ( АКПП).

Індикація на інформаційному дисплеї сигналізує про активацію даної функції. Як тільки Ви натискаєте педаль зчеплення (МКПП) або прибираєте ногу з педалі гальма (АКПП), двигун в частки секунди автоматично заводиться, так що ви спокійно і без будь-яких затримок можете продовжити свою поїздку.

Їздовий комфорт і безпека при цьому не знижуються, оскільки функція НЕ активується, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, клімат в салоні не знаходиться в бажаному діапазоні, АКБ розряджена або Ви обертаєте рульове колесо. Центральний модуль управління при необхідності запускає двигун навіть під час зупинки. Наприклад, при початку руху чи в разі потрапляння опадів на лобове скло. За бажанням Ви в будь-який час можете відключити систему Auto Start Stop за допомогою кнопки.