Ефективність

BMW 520d.


4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo на моделі BMW 520d з 2 літрів робочого об'єму видає вражаючу потужність 135 кВт (184 к.с.).

Він об'єднує систему безпосереднього вприскування палива Common Rail і систему турбонаддува із змінною геометрією. Завдяки крутному моменту 380 Нм, доступному в діапазоні оборотів від 1 750 / хв до 2750 / хв, на розгін з місця до 100 км / год йому потрібно 8,9 с, в той час як максимальна швидкість складає 215 км / ч. При цьому даний двигун демонструє ефективний середня витрата палива: 5,5 л на 100 км пробігу при викидах CO2 144 г / км.

Режим ECO PRO.


Після активації режиму ECO PRO всі системи орієнтовані на максимальну ефективність, в результаті чого в залежності від індивідуального стилю водіння досягається зниження палива аж до 20 відсотків (за даними власного дослідження BMW).

Ще 5 відсотків палива дозволяють заощадити такі додаткові функції, як інтелектуальний режим руху накатом, функція розрахунку оптимального маршруту і функція ECO PRO Route. У результаті характеристика роботи педалі акселератора і коробки передач, а також моменти перемикання оптимізуються, у той час як стратегія опалення / кондиціонування повітря адаптується до актуальних умов. На контрольному дисплеї відображається інформація про те, які системи BMW EfficientDynamics в даний момент знижують витрату палива. Для цього на ньому крім усього іншого виводяться видаються в залежності від ситуації підказки ECO PRO, що допомагають водієві ефективно керувати автомобілем.

Ще однією особливістю режиму ECO PRO є інтелектуальна функція руху накатом, що працює в поєднанні з АКПП: якщо водій на швидкості від 50 до 160 км / год прибирає ногу з педалі акселератора і при цьому не гальмує, то система від'єднує двигун від трансмісії, в результаті чого автомобіль рухається накатом.

У числі особливих інновацій режиму ECO PRO функція розрахунку оптимального маршруту, що працює в поєднанні з навігаційною системою. Використовуючи дані від навігаційної системи, вона розпізнає повороти, населені пункти, круговий рух, T-подібні перехрестя, швидкісні обмеження і виїзди на швидкісні магістралі і таким чином видає підказки по оптимальному скиду "газу". Крім цього, дана система ефективно управляє інтелектуальним режимом руху накатом.

Серед інших функцій режиму ECO PRO функція ECO PRO Route, яка у поєднанні з навігаційною системою Professional на підставі таких параметрів, як індивідуальний стиль водіння, актуальна дорожня ситуація і стан дорожнього щільна, розраховує найефективніший маршрут. Бортовий комп'ютер відображає бонусний запас ходу, тобто скільки додаткових кілометрів можна проїхати завдяки активації режиму ECO PRO.

Екологічний стандарт Євро-6.


Силові агрегати BMW завжди випереджали свій час, так як з 1917 року двигуни є основною компетенцією компанії BMW. Це особливо наочно підтверджують силові агрегати BMW 5 серії Гран Туризмо. Розташовуючи видатної потужністю, спонтанним відгуком і зразковою плавністю ходу, вони відповідають найвищим вимогам до комфорту.

Відмінне майбутнє всім дизельних двигунів гарантує серійна технологія BluePerformance, яка оптимізує викиди дизельних силових агрегатів. Поряд з такими компонентами, як фільтр сажа і каталізатор окислення, в ній використовується спеціальний каталізатор Nox, який додатково знижує вміст оксидів азоту у відпрацьованих газах. На деяких моделях для зниження частки оксидів азоту використовується каталізатор SCR (SCR = селективна каталітична нейтралізація) з уприскуванням AdBlue. Хімічна реакція, яка виникає в результаті уприскування сечовини AdBlue, призводить до значного зниження викидів оксидів азоту. Таким чином, в перспективі ви зможете перебувати за кермом самого чистого дизельного автомобіля в світі з незмінно скорочуваним викидом шкідливих речовин на кожній серійної моделі, відповідної строгому стандарту EU6.

Рекуперація енергії гальмування.


При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка довгий час не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування використовує цей потенціал і виробляє напругу з вивільняється кінетичної енергії, яка утворюється при відпуску педалі акселератора або гальмуванні.

Дана енергія використовується для зарядки АКБ. Завдяки цій інтелектуальній системі управління енергією немає необхідності в постійній роботі генератора. Результат: витрата палива знижується, а потужність збільшується - що повністю відповідає філософії BMW EfficientDynamics.

Автоматична функція «старт-стоп»


Завдяки функції Auto Start Stop паливо витрачається тільки під час руху автомобіля.

Під час зупинки, наприклад на світлофорі, або при русі в пробці функція Auto Start Stop використовує прихований потенціал і відключає двигун, як тільки автомобіль почне працювати на холостому ходу і водій прибере ногу з педалі зчеплення (МКПП) або сповільнить автомобіль до повної зупинки (АКПП ).

Індикація на інформаційному дисплеї сигналізує про активацію даної функції. Як тільки Ви натискаєте педаль зчеплення (МКПП) або прибираєте ногу з педалі гальма (АКПП), двигун в частки секунди автоматично заводиться, так що Ви спокійно і без будь-яких затримок можете продовжити свою поїздку.

Їздовий комфорт і безпека при цьому не знижуються, оскільки функція НЕ активується, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, клімат в салоні не знаходиться в бажаному діапазоні, АКБ розряджена або Ви обертаєте рульове колесо. Центральний модуль управління при необхідності запускає двигун навіть під час зупинки. Наприклад, при початку руху чи в разі потрапляння опадів на лобове скло. За бажанням Ви в будь-який час можете відключити систему Auto Start Stop за допомогою кнопки.