Економічність

Управління енергією.


У стандартне оснащення BMW 4-й серії Gran Coupé входить цілий ряд технологій BMW EfficientDynamics, таких як автоматична функція "старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і рульовий механізм з електропідсилювачем. Зібрані разом, ці технології керують розподілом енергії і забезпечують високу ступінь екологічної чистоти.

Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки під час руху автомобіля. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в заторі, автоматична функція "старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач Steptronic) .

Коли функція "старт-стоп» активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний символ. При натисканні педалі зчеплення (ручна коробка передач) або відпуску педалі гальма (автоматична коробка передач) двигун автоматично перезапускається.

Автоматична функція «старт-стоп» не погіршує комфорт і безпеку їзди, оскільки залишається відключеною, якщо двигун не прогрілося до оптимальної робочої температури, що не досягнута необхідна температура в салоні автомобіля або якщо заряд акумуляторної батареї недостатній чи рульове колесо повертається. При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад у випадку скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Натисканням кнопки функцію «старт-стоп» можна відключити в будь-який момент.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або відпуску педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Своєчасне перемикання передач дозволяє заощадити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також у поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують, в який момент найкраще підвищити або знизити передачу. Система також розпізнає інтенсивне прискорення і вносить відповідні коригування, радячи відкласти перемикання до моменту досягнення необхідного числа обертів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Кожен рух рульового колеса вимагає витрати енергії. Але чи варто витрачати енергію в моменти, коли рульове колесо нерухомо? Система рульового управління з електропідсилювачем активується лише тоді, коли потрібне посилення. На відміну від традиційних гідравлічних систем, система BMW EPS споживає енергію тільки при фактичному обертанні рульового колеса. Якщо рульове колесо нерухомо, наприклад при русі по прямій ділянці траси з високою швидкістю, електромотор не включається.

Аеродинаміка.

Кожна деталь цього автомобіля втілює в собі філософію BMW EfficientDynamics. Оптимізовані передній фартух і днище кузова розроблені з використанням інноваційних рішень, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива.

Передній фартух - виразний елемент дизайну, що втілює в собі філософію BMW EfficientDynamics. Інтегрована повітряна завіса направляє повітряний потік уздовж передніх колісних арок через два вертикальних повітрозабірника. Прискорюючись, цей потік формує «завісу» у зовнішніх кромок коліс, а аеродинамічний воздуховод виводить повітряний потік до передніх коліс. Ці інноваційні технології дозволяють зменшити турбулентність і аеродинамічний опір, що в свою чергу знижує витрату палива.

Плоска захист днища кузова і моторного відсіку також істотно підсилює аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки - вони сприяють поліпшенню шумоізоляції і посилюють захист від корозії.

За передніми колісними арками розташовані аеродинамічні повітроводи - одна з інновацій, покликаних оптимізувати аеродинамічні характеристики автомобіля. У поєднанні з повітряною завісою в передньому фартуху аеродинамічний воздуховод значно знижує турбулентність і точно направляє повітряний потік. За рахунок цього знижується коефіцієнт аеродинамічного опору, витрата палива і об'єм вихлопу CO₂.

Режим ECO PRO.

За результатами внутрішніх досліджень BMW, режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива в залежності від індивідуальної манери водіння.

Ще п'ять відсотків палива можна зберегти за рахунок функцій руху накатом (тільки з 8-ступінчастою коробкою передач Steptronic), «прогнозується асистента» (необхідна навігаційна система Professional) і «Маршруту ECO PRO» (необхідна навігаційна система Professional або Business).

Функція «Маршрут ECO PRO» відображає оптимальний з точки зору економічності маршрут і враховує ситуацію на дорогах, манеру водіння і дорожні умови. Бортовий комп'ютер відображає кількість палива (у процентному вираженні), яке можна заощадити, рухаючись за маршрутом ECO PRO.

Використовуючи дані навігаційної системи, «прогнозується асистент» розпізнає криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про припинення розгону.

Функція руху накатом відключає трансмісію від двигуна, в результаті чого автомобіль вільно рухається за інерцією незалежно від оборотів двигуна. Функція автоматично активується, коли на швидкості в 50-160 км / год водій відпускає педаль газу і при цьому не починає гальмування, а «Прогнозується асистент» не очікує потреби у зміні швидкості.

Легка конструкція.


Завдяки легковагої конструкції кожен грам зекономленої маси трансформується в задоволення від водіння. Чим менше спонукувана маса, тим менше витрата енергії.

Інженери BMW знають про це і застосовують ці знання в конструкції автомобілів ще з 1930-х років, постійно вдосконалюючи свої рішення. Вони постійно думають над тим, в яких випадках зменшення маси доцільно, а в яких - ні. Результатом їхніх зусиль стала продумана легковага конструкція, для створення якої застосовують у тому числі і надлегкі матеріали (магній, алюміній, вуглепластик).

Технологія BMW TwinPower Turbo.


У бензинових двигунах технологія BMW TwinPower Turbo об'єднує в своєму складі турбокомпресор TwinScroll з системою Valvetronic, подвійну систему VANOS, а також високоточну систему уприскування палива.

У дизельних двигунах оптимізована особливим чином технологія турбонаддува поєднується з системою безпосереднього вприскування CommonRail останнього покоління і турбокомпресором із змінною геометрією турбіни. Технологія BMW TwinPower Turbo дозволяє значно знизити витрату палива бензинових і дизельних двигунів і в той же час збільшити їх потужність в широкому діапазоні оборотів.