Ефективність

Аеродинаміка.

Конструкція автомобіля послідовно орієнтована на філософію BMW EfficientDynamics. В області переднього фартуха і днища автомобіля, які піддалися аеродинамічній оптимізації, використані різні інноваційні рішення, покликані знизити опір повітря і витрата палива.

Передній фартух в якості важливого елемента дизайну є уособленням філософії BMW EfficientDynamics. Інтегровані повітряні «шторки» направляють зустрічний повітряний потік через два вертикальних повітрозабірника уздовж передніх арок. Прискорений повітряний потік створює «завісу» в області зовнішньої сторони коліс. Крім цього, повітряні «зябра» надають потоку повітря певний напрямок. Ці інноваційні заходи BMW EfficientDynamics знижують завихрення і опір повітря, в результаті чого витрата палива знижується

Плоска обшивка днища і спеціальний екран моторного відсіку додатково покращують аеродинаміку автомобіля. Нові елементи обшивки орієнтовані не тільки на значне поліпшення аеродинаміки: вони забезпечують поліпшену акустичну ізоляцію і підвищену антикорозійний захист.

Режим ECO PRO.

Після активації режиму ECO PRO всі системи орієнтовані на максимальну ефективність, в результаті чого в залежності від індивідуального стилю водіння досягається зниження палива аж до 20 відсотків (за даними власного дослідження BMW).

Ще 5 відсотків палива дозволяють заощадити такі додаткові функції, як режим руху накатом (тільки в поєднанні з АКПП), функція розрахунку оптимального маршруту і функція ECO PRO Route (обидві функції працюють тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional).

У результаті характеристика роботи педалі акселератора і коробки передач, а також моменти перемикання оптимізуються, у той час як стратегія опалення / кондиціонування повітря адаптується до акутальним умовам. На контрольному дисплеї відображається інформація про те, які системи BMW EfficientDynamics в даний момент знижують витрату палива. На нього крім усього іншого виводяться видаються в залежності від ситуації підказки ECO PRO, що допомагають водієві ефективно керувати автомобілем.

Ще однією особливістю режиму ECO PRO є функція руху накатом, що працює в поєднанні з АКПП: якщо водій на швидкості від 50 до 160 км / год прибирає ногу з педалі акселератора і при цьому не гальмує, то система від'єднує двигун від транс, в результаті чого автомобіль рухається накатом.

У числі особливих інновацій режиму ECO PRO функція розрахунку оптимального маршруту, що працює в поєднанні з навігаційною системою. Використовуючи дані від навігаційної системи, вона розпізнає повороти, населені пункти, круговий рух, T-подібні перехрестя, швидкісні обмеження і виїзди на швидкісні магістралі і таким чином видає підказки по оптимальному скиду "газу". Крім цього, дана система ефективно управляє режимом руху накатом.

Серед інших функцій режиму ECO PRO функція ECO PRO Route, яка у поєднанні з навігаційною системою Professional на підставі таких параметрів, як індивідуальний стиль водіння, актуальна дорожня ситуація і стан дорожнього полотна, розраховує найефективніший маршрут. Бортовий комп'ютер відображає бонусний запас ходу, тобто скільки додаткових кілометрів можна проїхати завдяки активації режиму ECO PRO.

Технологія BMW TwinPower Turbo.


Технологія BMW TwinPower Turbo в бензинових двигунах поєднує в собі інноваційний турбокомпресор TwinScroll з Valvetronic і Double-VANOS і систему безпосереднього вприскування.

На дизельних двигунах спільно використовуються система безпосереднього впорскування CommonRail і турбонагнітач із змінною геометрією. Таким чином, технологія BMW TwinPower Turbo значно знижує витрату палива бензинових і дизельних двигунів - при одночасному збільшенні потужності в широкому діапазоні оборотів.

Функція Auto Start Stop.

Завдяки функції Auto Start Stop паливо витрачається тільки під час руху автомобіля.

Під час зупинки, наприклад на світлофорі або при русі в пробці, функція Auto Start Stop використовує прихований потенціал і відключає двигун, як тільки автомобіль почне працювати на холостому ходу і водій прибере ногу з педалі зчеплення (МКПП) або сповільнить автомобіль до повної зупинки (АКПП ).

Індикація на інформаційному дисплеї сигналізує про активацію даної функції. Як тільки Ви натискаєте педаль зчеплення (МКПП) або прибираєте ногу з педалі гальма (АКПП), двигун в частки секунди автоматично заводиться, так що Ви спокійно і без будь-яких затримок можете продовжити свою поїздку.

Їздовий комфорт і безпека при цьому не знижуються, оскільки функція НЕ активується, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, клімат в салоні не знаходиться в бажаному діапазоні, АКБ розряджена або Ви обертаєте рульове колесо. Центральний модуль управління при необхідності запускає двигун навіть під час зупинки. Наприклад, при скачуванні автомобіля з місця або в разі запотівання лобового скла. За бажанням Ви в будь-який час можете відключити систему Auto Start Stop за допомогою кнопки.

Рекуперація енергії гальмування.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка довгий час не використовувалася в автомобілях. Система рекуперації енергії гальмування використовує цей потенціал і виробляє напругу з вивільняється кінетичної енергії, яка утворюється при відпуску педалі акселератора або гальмуванні.

Дана енергія використовується для зарядки АКБ. Завдяки цій інтелектуальній системі управління енергією немає необхідності в постійній роботі генератора. Результат: витрата палива знижується, а потужність збільшується - що повністю відповідає філософії BMW EfficientDynamics.

Індикатор моментів перемикання.

Правильний вибір моменту перемикання передачі дозволяє знизити витрату палива насамперед у місті і на трасах. Залежно від дорожньої ситуації і оборотів двигуна система управління двигуна розраховує найбільш ефективну в даний момент передачу і відображає її на інформаційному дисплеї у вигляді миготливої ​​стрілки, спрямованої вниз або вгору.

При цьому система розпізнає інтенсивне прискорення і таким чином виводить рекомендацію на включення наступної передачі на більш високих оборотах. За результатами порівняльних тестів автомобілі з індикатором моментів перемикання передач витрачають на 5% відсотків менше палива.

Електропідсилювач керма.

Рульове управління з електропідсилювачем обспечівает автомобілю оптимальну керованість. Воно менш чутливе до нерівностей дорожнього полотна, так як функція стабілізації надійно гасить будь-які коливання. За допомогою опціональною кнопки Sport Ви можете зробити рульове управління більш "гострим".

На відміну від звичайних рішень в рульовому управлінні з електропідсилювачем використовується не гідравлічна система, а інтелектуальне рішення на базі електродвигуна.

Перевага: привід працює тільки тоді, коли це дійсно необхідно, а саме: під час повороту рульового колеса. При русі по прямій, яке за статистикою становить 90% кожної поїздки, він не працює і таким чином не витрачає електроенергію. Результат: рульове управління з електричним підсилювачем в порівнянні з автомобілями з гідравлічними системами знижує середня витрата палива приблизно на 0,3 л / 100 км і таким чином вносить значний внесок у підвищення ефективності. При цьому дана система відрізняється простотою в обслуговуванні і підвищеної екологічністю за рахунок відсутності гідравлічного масла.

Залежно від моделі система управління може поєднуватися з системою Servotronic, яка постійно адаптується до швидкості руху. З цією метою вона розраховує необхідне для поточної швидкості посилення і відповідним чином задіє привід електричного підсилювача: так на низькій швидкості, наприклад при проїзді вузьких провулків, до керма потрібно прикладати лише мінімальне зусилля. Зі збільшенням швидкості, навпаки, ступінь посилення поступово знижується, щоб забезпечити більш прямий зв'язок з дорогою і тим самим оптимальну курсову стійкість.