Previous Autoplay Stop Next Слайд 1 из 2

Економічність

Режим ECO PRO.


Завдяки функції руху накатом на швидкостях до 160 км / год автомобіль переходить у режим руху за інерцією, якщо водій знімає ногу з педалі газу і при цьому не натискає педаль гальма. У режимі Sport автомобіль відрізняється підвищеною точністю реакцій, що ідеально для більш динамічного стилю водіння.

Використовуючи дані навігаційної системи, прогнозирующий асистент здатний розпізнавати криволінійні ділянки, дорожні затори, обмеження швидкості і з'їзди з автострад, завчасно надаючи водієві рекомендації про зниження швидкості.

Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з погляду паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови.

Аеродинаміка.


Кожна деталь цього автомобіля втілює філософію BMW EfficientDynamics. У оптимізованої конструкції переднього фартуха і днища кузова використовуються інноваційні рішення, які знижують коефіцієнт аеродинамічного опору і витрата палива.

Передній фартух являє собою виразний елемент дизайну, що втілює в собі філософію BMW EfficientDynamics. Інтегрована повітряна завіса направляє повітряний потік уздовж передніх колісних арок через два вертикальних повітрозабірника. Прискорюючись, цей потік формує «завісу» у зовнішніх кромок коліс. Повітряний потік, що виникає в області передніх коліс, відповідним чином направляють аеродинамічні повітроводи. Ці інноваційні технології дозволяють зменшити турбулентність і аеродинамічний опір, що в свою чергу призводить до значного зниження витрати палива.

Плоска захист днища кузова і моторного відсіку також істотно покращує аеродинамічні характеристики автомобіля. Ці нові деталі вкрай ефективні не тільки з точки зору аеродинаміки - вони також сприяють поліпшенню шумоізоляції і посилюють захист від корозії.

Технологія BMW TwinPower Turbo.


У бензинових двигунах технологія BMW TwinPower Turbo об'єднує в своєму складі турбокомпресор TwinScroll з системою Valvetronic, подвійну систему VANOS, а також високоточну систему уприскування палива. У дизельних двигунах особливим чином оптимізована технологія турбонаддува поєднується з системою безпосереднього вприскування CommonRail і новітнім турбокомпресором із змінною геометрією турбіни.

Таким чином, технологія BMW TwinPower Turbo дозволяє значно знизити витрату палива бензинових і дизельних двигунів і в той же час збільшити їх потужність в широкому діапазоні оборотів.

Автоматична функція «старт-стоп».

Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» ваш автомобіль витрачає паливо тільки під час руху.

Поки ви стоїте на світлофорі або в пробці, автоматична функція "старт-стоп» двигуна економить паливо, відключаючи двигун, як тільки важіль КПП переводиться в нейтральне положення і водій знімає ногу з педалі зчеплення (в автомобілях з ручною коробкою передач) або після повної зупинки автомобіля (в автомобілях з автоматичною коробкою передач).

Коли функція "старт-стоп» активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Двигун миттєво запускається, як тільки водій включає передачу (ручна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (автоматична коробка передач).

Автоматична функція «старт-стоп» двигуна ніяк не впливає на комфорт і безпеку, оскільки не активується у випадку, якщо двигун не досяг робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо висока або водій обертає рульове колесо.

При необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад у випадку скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. функцію «старт-стоп» двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням кнопки.

Рекуперація енергії гальмування.

При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася.

Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей незадіяний потенціал. Вона використовує енергію, вироблювану при гальмуванні або коли водій знімає ногу з педалі газу, перетворюючи її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки даній інтелектуальній системі управління енергією знімається необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на двигун. В результаті ви отримуєте зменшення витрат палива і приріст потужності - класична ілюстрація ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Індикатор перемикання передач.

Оптимальне, своєчасне перемикання передач дозволяє заощадити паливо, що особливо відчутно при водінні в місті, а також у поїздках на великі відстані.

Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива - електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи з дорожніх умов і оборотів двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються покажчики у вигляді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або зниження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту відновлення числа обертів двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4% менше палива.

Рульове управління з електропідсилювачем.

Кожне обертання рульового колеса вимагає витрат енергії. Але навіщо ж витрачати енергію без обертання рульового колеса? Система рульового управління з електропідсилювачем активується лише тоді, коли потрібне посилення.

На відміну від традиційних гідравлічних систем рульового управління, дане рішення від BMW споживає енергію лише в процесі обертання рульового колеса. Якщо рульове колесо нерухомо, наприклад при русі по прямій ділянці траси з високою швидкістю, електромотор не включається.