Previous Autoplay Stop Next Слайд 1 из 2

Динаміка водіння

Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo.

Центр нервової системи BMW 4 серії Кабріолет - його двигун. Технологія BMW TwinPower Turbo поєднує в собі високоточну систему вприскування палива, інноваційні технології турбонаддува і систему Valvetronic, включаючи подвійну систему VANOS.

Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower об'ємом 3,0 л, що встановлюється на модель BMW 435i, відрізняється особливо вражаючими характеристиками - потужність 225 кВт (306 л. С.), Максимальний крутний момент 400 Нм, розгін від 0 до 100 км / год всього за 5,6 с (АКПП: 5,5 с). Автомобіль з таким двигуном розвиває максимальну швидкість 250 км / год (обмежена електронікою). При цьому середня витрата палива залишається невисоким і становить 8,4-8,1 л / 100 км (АКПП: 7,7-7,5 л / 100 км), що дозволяє отримати обсяг вихлопу CO2 на рівні 195 -190 г / км (АКПП: 180-176 г / км).

Рядний 4-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo, що встановлюється на модель BMW 428i, також задає планку ефективності: при потужності 180 кВт (245 л. С.) Він розганяє автомобіль від 0 до 100 км / год всього за 6,4 с (АКПП : 6,4 с) і витрачає лише 7,0-6,8 л палива на 100 км пробігу (АКПП: 6,7-6,6 л / 100 км), при цьому обсяг вихлопу CO2 знаходиться в межах 163-159 г / км (АКПП: 157-154 г / км).

Всі показники відповідають тестового циклу ЄС і залежать від обраного типорозміру шин.

Дизельні двигуни BMW TwinPower Turbo.

BMW TwinPower Turbo поєднує в собі інноваційну технологію турбонаддува, систему уприскування Common Rail новітнього покоління і турбокомпресор із змінною геометрією турбіни. Всі кошти служать єдиної мети - максимум задоволення від водіння кабріолета.

Встановлюється на модель BMW 420d 4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo розвиває потужність 135 кВт (184 л. С.). Володіючи запасом крутного моменту 380 Нм, двигун розганяє автомобіль від 0 до 100 км / год за 8,2 с (АКПП: 8,2 с) і забезпечує максимальну швидкість 235 км / год (АКПП: 228 км / год). Одночасно з цим двигун демонструє високі показники економічності: витрата палива складає 5,3-5,1 л / 100 км (АКПП: 5,0-4,8 л / 100 км), обсяг вихлопу CO2 знаходиться в межах 138-133 г / км (АКПП: 131-127 г / км).

Всі показники відповідають тестового циклу ЄС і залежать від обраного типорозміру шин.

8-ступінчаста автоматична коробка передач


8-ступінчаста автоматична коробка передач задає нову планку динамічності та економічності, будучи ключовим компонентом пакету технологій BMW EfficientDynamics. Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальну потужність на всіх передачах.

За рахунок цього істотно знижується витрата палива, тоді як водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму.

Важливу роль тут відіграє муфта гідротрансформатора - навіть при переході в режим ручного перемикання. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точною настройкою коробки передач муфта забезпечує незвичайно високу комфортність перемикань і істотно знижує рівень шуму.

Система управління режимами водіння.

Система управління режимами водіння забезпечує можливість вибору: з режиму Comfort зі стандартними настройками двигуна і трансмісії можна перейти в економічний режим ECO PRO або режим Sport, який зробить водіння ще більш динамічним.

Економічний режим ECO PRO інтелектуальним чином адаптує характеристичні криві акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря. Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива. Додатковий потенціал економії досягається за рахунок функції руху накатом (тільки для автомобілів з АКПП), прогнозирующего асистента і функції «Маршрут ECO PRO» (дві останні функції доступні тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional).

Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою розраховується маршрут, оптимізований з погляду паливної економічності. При розрахунку враховуються завантаженість доріг, індивідуальний стиль водіння і місцеві умови.

Адаптивна підвіска M.


Оптимізована підвіска забезпечує ще більш динамічну керованість - амортизатори адаптивної підвіски M мають електронне управління і динамічно адаптуються до характеру дороги і обраному стилю водіння.

Характеристики амортизаторів можна змінювати за допомогою системи управління режимами водіння.

При виборі режиму Sport за допомогою системи управління режимами водіння жорсткість підвіски відчутно збільшується. У режимі Sport + місце системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC) займає система динамічного контролю тяги (DTC), що допускає ще більш спортивний стиль водіння.

Спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення.

Спортивне рульове управління зі змінним ступенем посилення і системою Servotronic забезпечує маневреність і інформативність без «обважнення» керма. Cистема регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля.

Таким чином зменшується величина переміщення рульового механізму, необхідна для досягнення гострого кута повороту. За рахунок цього зростає маневреність, особливо при динамічному проходженні крутих поворотів і криволінійних ділянок, а також при виконанні швидкісних маневрів з метою об'їзду перешкод. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту автомобіля система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.