Динаміка та ефективність

Динаміка BMW 3 серії Седан проявляється в самих різних аспектах. Опц. адаптуюся. М-підвіска або спортивне рульове управління із змінним передавальним відношенням гарантують ідеальну маневреність і керованість навіть динамічному водінні. Двигуни BMW TwinPower Turbo і опціональна 8-ступенева спортивна коробка передач Steptronic дарують високе задоволення від водіння. Ці та інші технології BMW EfficientDynamics наділяють автомобіль вражаючою продуктивністю і допомагають скоротити витрату палива.

BMW EfficientDynamics.


Досягніть максимальної ефективності від кожного літра палива з технологіями BMW EfficientDynamics: краще продуктивність, вище ефективність, більше задоволення від водіння. Технічні інновації, що дозволили добитися зниження витрати палива при незмінному і навіть більшому задоволенні від водіння: чиста динаміка стала невід'ємною частиною кожного BMW.

8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic.


Автоматична 8-ступенева коробка передач Steptronic адаптується до індивідуального стилю водіння. Вона підходить і для неквапливої, і для динамічної їзди. Крім автоматичного режиму, передбачено ручне перемикання передач. Пропонується також індикатор оптимального перемикання передач. Міняти передачі можна за допомогою укорочених важеля КП або підрульових перемикачів на оббитому шкірою рульовому колесі.

У режимі SPORT схема перемикання передач налаштовується на досягнення максимальної потужності. Швидка зміна оборотів гарантує потужне прискорення. Двигун підтримує обороти, на яких максимальна потужність буде доступна в будь-який момент. Функція Launch Control регулює оберти двигуна на старті, забезпечуючи максимальне прискорення

На високих швидкостях 8-й ступінь дозволяє підтримувати низькі обороти, знижуючи витрату палива. Тут в гру вступає новітня розробка - муфта блокування гідротрансформатора. 8-ст. коробка передач Steptronic працює злагоджено з двигуном, забезпечуючи плавну зміну передач, чудову ефективність і потужність.

8-ступінчаста коробка передач Steptronic

8-ступінчаста коробка передач Steptronic є ключовим елементом BMW EfficientDynamics і задає нові стандарти комфорту, динаміки та потужності. Дивно невелика різниця передавальних відносин між окремими передачами дозволяє розвивати оптимальну потужність на всіх швидкостях. Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного і динамічного автомобіля. Підтримуються більш низькі обороти двигуна, особливо на високих швидкостях, що дозволяє скоротити витрату палива і знизити рівень шуму.

Свій внесок у підвищення ефективності вносить муфта блокування гідротрансформатора, що працює в тому числі і в ручному режимі перемикання передач. Швидка зміна обертів двигуна і прецизійні налаштування коробки передач гарантують виключно плавну зміну передач.

Додаткові функції, такі як режим прогнозування роботи трансмісії, безперервний контроль переміщень автомобіля і відстеження дорожньої ситуації, значно впливають на режим роботи коробки передач. Незалежно від поточного режиму руху система завжди вибирає найбільш оптимальну передачу. Блок управління коробкою передач пов'язаний з навігаційною системою, тому в залежності від маршруту система прогнозування перемикається між більш динамічними, спортивними настройками (режим SPORT) і більш комфортним режимом з меншою кількістю перемикань (режим COMFORT).

BMW 340i Седан.


Внушительная потужність і плавність роботи - відмінні риси рядного 6-циліндрового бензинового двигуна BMW TwinPower Turbo з сімейства силових агрегатів BMW EfficientDynamics. Для оптимального наповнення циліндрів цей потужний 3-літровий двигун оснащений системами Valvetronic, Double-VANOS, високоточного уприскування палива і турбонагнітачем TwinScroll. Як результат, потужність 240 кВт (326 л. С.) І крутний момент 450 Нм в діапазоне1380-5000 об / хв. Цей бензиновий двигун з турбонаддувом розганяє автомобіль до 100 км / год за вражаючі 5,2-5,1 с, а максимальна швидкість досягає 250 км / ч. Завдяки використанню ряду інновацій витрата палива в змішаному циклі складає всього від 7,7 до 6,5 л / 100 км, при цьому викиди CO2 становлять від 179 до 152 г / км.

Силовий агрегат, здатний надихнути будь-якого водія: максимально ефективна передача потужності в широкому діапазоні оборотів і миттєвий відгук навіть при низьких оборотах - характерні риси двигуна BMW.

BMW 320d Седан EfficientDynamics Edition.


BMW 320d Седан EfficientDynamics Edition з 2-літровим 4-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo відрізняється вражаюче низькою витратою палива. Він видає максимальні 140 кВт (190 л. С.) Потужності при 4000 об / хв і 400 Нм крутного моменту в діапазоні від 1750 до 2500 об / хв. З ним BMW 320d Седан EfficientDynamics Edition розганяється до 100 км / год за 7.9-7.8 с. Витрата палива в змішаному циклі складає всього 4,3-3,8 л / 100 км, а викиди CO2 - всього 113-99 г / км.

2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo відрізняється чуйністю навіть на низьких оборотах і плавністю роботи завдяки системі Common Rail нового покоління. Турбонагнітач із змінною геометрією забезпечує високий тиск наддуву і тому високий крутний момент і потужне прискорення в широкому діапазоні оборотів.

Внесок у виняткову ефективність автомобіля вносять оптимізована коробка передач, переналаштований індикатор оптимального перемикання передач і поліпшення аеродинаміки.

ШАСІ.


Протягом багатьох поколінь BMW 3-ї серії є еталоном в галузі динаміки водіння. Подальше вдосконалення амортизаторів, оптимізація налаштувань шасі і більш досконале рульове управління дарують ще більше задоволення від водіння. Оптимізація характеристик підвіски дозволила поліпшити поведінку автомобіля при поздовжніх і поперечних навантаженнях. Нові настройки отримала не тільки стандартна підвіска, але і варіанти спортивної М-підвіски і адаптивної М-підвіски. Крім цього, підвищилася точність рульового управління, зменшилися крени й покращилася курсова стійкість автомобіля. BMW 3 серії Седан чудово тримає дорогу, відрізняючись ідеальної керованістю і видатною маневреністю, пропонуючи разом з цим найвищий рівень комфорту в будь-яких умовах водіння.

Адаптивна М-підвіска

З адаптивної М-підвіскою дорожній просвіт автомобіля зменшується на 10 мм, що додатково підвищує динамічний потенціал BMW 3-ї серії. Водій може регулювати характеристики підвіски відповідно до власних уподобань, вибираючи настройки від комфортабельних до екстремально спортивних. У всіх режимах електронно керовані амортизатори адаптивної М-підвіски за частки секунди змінюють свої характеристики, підлаштовуючись під поточні дорожні умови. Система також використовує безліч датчиків, що реєструють вібрації коліс і швидкість автомобіля, забезпечуючи оптимальні характеристики демпфірування і безпеку автомобіля.

Для неквапливого спокійного водіння можна вибрати режим COMFORT. У режимі SPORT амортизатори стають помітно жорсткішими, надаючи характеристикам підвіски додаткову спортивність. Режим SPORT + призначений для екстремально динамічного водіння: в цьому режимі активується система динамічного регулювання тяги (DTC), що допускає пробуксовку ведучих коліс для ще більш енергійного водіння, що виводить динаміку автомобіля на нову висоту. Разом з цим система динамічного контролю стійкості (DSC) не відключається повністю, але втручається в управління автомобіля набагато пізніше, намагаючись стабілізувати автомобіль в межах фізичних можливостей і з урахуванням вимог безпеки.

Спортивне рульове управління з регульованим передавальним відношенням

Спортивне рульове управління з регульованим передавальним відношенням Servotronic забезпечує пряму і швидку реакцію на рух рульового колеса, вимагаючи при цьому менше зусиль для повороту. Воно реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це зменшує необхідні переміщення рульового колеса при поворотах на великі кути. Рульове управління оснащується підсилювачем зі змінним зусиллям, що залежать від швидкості. Ця система значно покращує маневреність і керованість при динамічному проходженні крутих поворотів, а також при швидких маневрах для ухилення від перешкод. Система також помітно полегшує повороти і маневрування в процесі паркування. При невеликих кутах повороту рульового колеса система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.

BMW xDrive

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive здатна ідеально адаптуватися до найскладнішим дорожнім покриттям, забезпечуючи оптимальне зчеплення з дорогою в будь-яких умовах. Система xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) гарантують стабільність BMW 3-ї серії на траєкторії руху. Використовуючи датчики DSC, система xDrive швидко і гнучко розподіляє тягу між осями, запобігаючи розвитку ефекту надмірної або недостатньої поворачиваемости і забезпечуючи відмінну курсову стійкість. Це дозволяє скоротити втручання системи DSC в критичних ситуаціях. Система xDrive повною мірою використовує всі переваги повнопривідної системи, такі як відмінне зчеплення, курсова стійкість і безпеку руху, поєднуючи ці характеристики з характерною для моделей BMW маневреністю і забезпечуючи ще більше задоволення за кермом.

Система управління режимами водіння Driving Experience Control, включаючи систему ECO PRO.


Система Driving Experience Control дозволяє вибирати режим роботи двигуна і коробки передач: стандартний COMFORT, ефективний ECO PRO, динамічні SPORT або SPORT +, піднімаючи водіння на нову висоту. ECO PRO коригує характеристики Steptronic і параметри системи обігріву / кондиціонування для досягнення максимальної паливної економії. У цьому режимі витрата палива може скоротитися на 20%. Додатковий внесок в економію палива вносять функції руху накатом і режим ECO PRO Route, пропонуючи найбільш енергоефективний маршрут з урахуванням інтенсивності руху, стилю водіння, поточних умов. Функція руху накатом дозволяє рухатися без додаткових витрат потужності на швидкості до 160 км / год, якщо прибрати ногу з педалі акселератора і не задіяти гальмо.

Режим COMFORT забезпечує винятковий комфорт, коректуючи налаштування елементів підвіски. У SPORT і SPORT + всі параметри приводу і підвіски налаштовані на додаткову динамічність. Реакції двигуна загострюються, передачі в автоматичній КП змінюються при більш високих оборотах, точки перемикання передач для механічної КП зміщуються на індикаторі перемикання в бік більш пізньої зміни передач, автомобіль реагує швидше.

Інтелектуальне управління електроживленням.


Інтелектуальне управління електроживленням в BMW 3 серії Седан забезпечують ряд стандартних технологій BMW EfficientDynamics, таких як автоматична функція "старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового управління і індикатор оптимального перемикання передач. Спільна злагоджена робота цих систем забезпечує максимальну ефективність і екологічність.

Автоматична функція «старт-стоп»

Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки під час руху автомобіля. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в дорожньому заторі, автоматична функція "старт-стоп» економить паливо, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач Steptronic) .

Коли автоматична функція "старт-стоп» активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або прибирає ногу з педалі гальма (коробка передач Steptronic), двигун автоматично запускається знову.

Система ні за яких обставин не погіршує комфорт або безпеку руху, залишаючись відключеною, якщо двигун не прогрілося до робочої температури, повітря в салоні автомобіля недостатньо прогрітий або охолоджений, акумуляторна батарея розряджена чи рульове колесо повертається. При необхідності головний блок управління запускає двигун, навіть коли автомобіль нерухомий, наприклад якщо автомобіль починає котитися або на вітровому склі починає утворюватися конденсат. Автоматичну систему «старт-стоп» можна в будь-який момент відключити натисненням на кнопку.

Рекуперація енергії гальмування

При кожному гальмуванні відбувається вироблення кінетичної енергії і до недавнього часу ця енергія пропадала даремно. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей потенціал, на який довгий час не звертали уваги. Система збирає енергію руху за інерцією, генерируемую всякий раз, коли водій задіє гальмо або прибирає ногу з педалі акселератора, і перетворює її в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки інтелектуальній системі управління електроживленням зникає необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на нього. В результаті вдається домогтися характерних для систем BMW EfficientDynamics результатів: скорочення витрати палива і збільшення тяги.

Рульове управління з електропідсилювачем

Рульове управління з електропідсилювачем оптимальним чином регулює зусилля на кермі залежно від поточної швидкості руху. Система наділяє рульове управління виключно прямий і точної зворотним зв'язком на високих швидкостях, дозволяючи разом з цим практично без зусиль обертати рульове колесо на парковці. Система рульового управління споживає енергію, тільки коли це необхідно. Це дозволяє заощадити паливо і зменшити викиди.

Замість гідравлічного насоса в конструкції використовується електродвигун. У традиційних системах насос вимагає постійного живлення, а електричний двигун працює тільки при повороті кермового колеса. При русі по прямій або з поверненим на постійний кут рульовому колесом (наприклад, в довгих поворотах) електродвигун відключений і не споживає енергію. Гнучко регулюючи рівень зусилля на кермовому колесі залежно від поточних умов водіння і швидкості, система підвищує комфорт роботи рульового керування.

Індикатор оптимального моменту перемикання передач

Перемикання передач точно в потрібний момент дозволяє значно заощадити паливо, особливо при русі в місті чи в далеких поїздках. Перемикання передач в потрібний момент і зниження витрати палива: електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, виходячи зі стану дорожнього покриття та зворотів двигуна. Коли настає оптимальний момент для підвищення або зниження передачі, на інформаційному дисплеї з'являється стрілка. Система також здатна розпізнати енергійне прискорення і відповідним чином затримає підказку, поки обороти двигуна не зростуть. При використанні ручного режиму перемикання передач автоматичної коробки передач Stepronic водій також отримує відповідні рекомендації моменту зміни передач. Власні випробування BMW показали, що автомобілі з індикатором оптимального моменту перемикання передач витрачають приблизно на 4% менше палива.