Динаміка

Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo.

Інноваційний комплект чотирьох- і шестициліндрових бензинових двигунів BMW TwinPower є ключовим компонентом стратегії BMW EfficientDynamics: завдяки турбокомпресору TwinScroll з Valvetronic, Double-VANOS і системою безпосереднього вприскування витрата палива скорочується за збереження показників динаміки.

4-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo на BMW 320i розвиває 135 кВт (184 к.с.) і видає максимальний крутний момент 270 Нм. Завдяки цьому автомобіль з місця до 100 км / год прискорюється за 7,9 с (xDrive: 8,0 с) і досягає максимальної швидкості 230 км / ч. Середня витрата палива складає лише 6,7 - 6,6 л (xDrive: 7.2 - 7,0 л) на 100 км при викидах CO2 156 - 153 г / км (xDrive: 167 - 164 г / км). Силовий агрегат моделі BMW 328i вже на дуже низьких оборотах 1250 об / хв видає крутний момент 350 Нм. Маючи в арсеналі 180 кВт (245 к.с.), автомобіль розганяється з місця до 100 км / год за 6,1 с і досягає максимальної швидкості 250 км / ч. Середня витрата палива складає 6,8 - 6,7 л (xDrive: 6,9 - 6,8 л) на 100 км при викидах CO2 158 - 156 г / км (xDrive: 161 - 159 г / км).

Рядний 3-літровий 6-циліндровий двигун BMW TwinPower на BMW 335i вражає своїми потужностними показниками: 225 кВт (306 к.с.), максимальний крутний момент 400 Нм і розгін з місця до 100 км / год всього за 5,7 с (xDrive : 5,3 с). Максимальна швидкість дорівнює 250 км / год (обмежена електронікою). Середня витрата палива складає лише 8,1 л (xDrive: 8,1 - 8,0 л) на 100 км при низьких викидах CO2 189 - 188 г / км (xDrive: 188 - 187 г / км).

Всі серійні бензинові двигуни BMW й-й серії Gran Turismo відповідають екологічному стандарту Євро-6.

Дизельні двигуни BMW TwinPower Turbo.

Дизельні BMW TwinPower Turbo виготовлені з алюмінію і оснащені фільтром сажі. У них застосовані система уприскування CommonRail, система управління потужністю та інноваційний турбонаддув, що підвищують ефективність і динаміку.

Результат - задоволення за кермом і ефективність на новому рівні. 4-циліндровий двигун BMW TwinPower Turbo на моделі BMW 318d розвиває значні 105 кВт (143 к.с.) і максимальний крутний момент 320 Нм. Ще більш високу динаміку демонструє силовий агрегат моделі BMW 320d, який з 2 літрів робочого об'єму видає вражаючі 135 кВт (184 к.с.). У поєднанні з максимальним обертовим моментом він розганяє автомобіль з місця до 100 км / год за 8 секунд аж до максимальних 230 км / ч. Ефективний середня витрата палива становить лише 5,0 - 4,9 л (xDrive: 5,1 л) на 100 км при викидах CO2 131 - 129 г / км (320d xDrive: 134 - 133 г / км).

4-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo на топової дизельної версії BMW 325d видає 160 кВт (218 к.с.) потужності з 2 літрів робочого об'єму. Максимальний крутний момент становить 450 Нм в діапазоні від 1500 до 2500 об / хв, на розгін з місця до 100 км / год потрібно 7,1 с, а максимальна швидкість складає 240 км / ч. Завдяки заходам BMW EfficientDynamics середня витрата палива дорівнює лише 5,2 - 5,1 л на 100 км при викидах CO2 137 - 134 г / км.

BMW 330d оснащений потужним трилітровим рядним шестициліндровим двигатся з технологією BMW TwinPower Turbo. Вже при 4000 об / хв двигун розвиває потужність 190 кВт (258 л. С.) І демонструє прекрасний показник крутного моменту в 560 Нм. Для розгону з місця до 100 км / год потрібно 5,7 с (xDrive: 5,4 с). Витрата палива в змішаному циклі складає всього 5,1-5,2 л (xDrive: 5,4 л) на 100 км, а викид CO2 в змішаному циклі тримається на низькому рівні 135-136 г / км (xDrive: 142-143 г / км).

Головна модель в лінійці BMW 3-ї серії Gran Turismo - це двигун BMW 335d xDrive: з потужністю 230 кВт (313 л. С.) І впевненим показником 600 Нм автомобіль стрімко прискорюється, розганяючись до 100 км / год всього за 4,9 с . Незважаючи на високу потужність рядного шестициліндрового двигуна, показники витрати палива залишаються на низькому рівні: 5,6-5,7 л / 100 км, при середньому викиді CO2 148-149 г / км.

Всі серійні дизельні двигуни BMW 3-ї серії Gran Turismo відповідають екологічному стандарту Євро-6.

Режим Sport.


Питання настройки: при установці перемикача режимів руху в режим Sport відгуки двигуна і динаміка BMW 3 серії Гран Туризмо стануть ще більш «гострими», в результаті чого Ви зможете управляти автомобілем в більш спортивному стилі.

У результаті активуються запрограмовані настройки, які в порівнянні з базовими установками орієнтують роботу систем приводу і ходової частини на підвищену динаміку. Двигун відгукується ще більш чуйно. У поєднанні з автоматичною коробкою передач перемикання здійснюються також більш спортивно. При наявності на автомобілі адаптивної підвіски ходова частина забезпечує підвищену маневреність. Якщо автомобіль укомплектований адаптивним спортивним рульовим управлінням, то ступінь посилення знижується для більш точного керування автомобілем.

Адаптивне спортивне рульове керування.

Адаптивне спортивне рульове управління забезпечує особливу інформативність і розташовує підсилювачем Servotronic для підвищеної маневреності і комфорту при парковці.

Адаптивне спортивне рульове управління працює незалежно від актуальної швидкості і змінює передавальне відношення з урахуванням кута повороту рульового колеса. Дана система оснащена підсилювачем Servotronic і знижує кількість оборотів рульового колеса особливо при його повороті на великий кут. Це не тільки підвищує маневреність при спортивній їзді в крутих поворотах і віражах, але і комфорт під час паркування і маневрування. При невеликих кутах повороту керованих коліс рульове управління забезпечує відмінну курсову стійкість і високу точність управління.

Адаптивна підвіска M.

Ідеальна підвіска для ще більшої маневреності - електроннокеровані амортизатори адаптивної підвіски M підлаштовуються під Ваш стиль водіння і дорожні умови. Соотвествующий настройку можна вибрати за допомогою перемикача режимів руху.

Більш жорсткі настройки амортизаторів можна активувати шляхом включення режиму Sport + за допомогою перемикача режимів руху. Адаптивна підвіска M на моделях із заднім приводом передбачає заниження на 10 мм без шкоди комфорту.

BMW xDrive.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується навіть до найскладніших дорожніх умов, збільшуючи зчеплення з дорожнім покриттям. Система xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) забезпечують автомобілю відмінну стійкість.

Система xDrive протягом частки секунди распределеяет крутний момент між усіма колесами для оптимального зчеплення з дорогою. Таким чином, xDrive об'єднує в собі переваги повного приводу - тягу, стійкість і безпеку - з типовою для BMW маневреністю.

Активний задній спойлер.

Активний задній спойлер зі збільшенням швидкості оптимізує проходження повітряного потоку в задній частині автомобіля і таким чином забезпечує оптимальне зчеплення з дорожнім полотном і типову для BMW динаміку.

Зі швидкості від 110 км / год задній спойлер автоматичні видвігатеся. Якщо швидкість знизиться нижче 70 км / год, то він повертається у вихідне положення. Ви також можете вручну висунути і прибрати активний задній спойлер за допомогою кнопки в двері водія (під управлінням електричним склопідіймачем).