BMW 3ї серії Gran Turismo

BMW 3 Gran Turismo (БМВ 3 Гран Туризмо) - задньопривідний ліфтбек класу «D». Світова прем'єра моделі відбулася на автосалоні в Женеві в березні 2013 року.

Навіть найзапекліші скептики не зможуть заперечувати той факт, що 3 Gran Turismo вийшов гармонійним у всіх сенсах, під яким кутом на нього не подивися. А якщо порівнювати його з іншими моделями «третьої серії», особливо з універсалом Touring, то варто відзначити безрамні вікна, більшу, але елегантну п'яті двері, активний задній спойлер і збільшені габарити. Gran Turismo на 200 мм довше і на 81 мм вище універсалу, що дозволило істотно збільшити простір в салоні. Сидіння переднього і заднього рядів розташовуються на 59 мм вище, ніж в універсалі, що забезпечило хороший огляд і підвищило зручність посадки і висадки. Крім того, інтер'єр Gran Turismo відрізняється збільшеним запасом простору в області голови і ніг задніх пасажирів (+70 мм).

Оскільки Гран Туризмо припускає часті поїздки на великі відстані, німці змогли домогтися збільшення об'єму багажника до 520 літрів, що на 25 літрів більше, ніж у універсала. Крім того, доступ в багажний відсік спрощений за рахунок великого вантажного отвору і великої висоти відкривання задніх дверей. Для зручності перевезення поклажі трехсекционная спинка заднього дивана складається в співвідношенні 40:20:40.

Працюючи над ходовою частиною БМВ 3 Гран Туризмо, німецькі інженери, взявши за основу ту ж платформу, на якій побудовані і решта «троячки», істотно модернізували її. У першу чергу, довжина колісної бази збільшилася на 100 мм, що дуже добре для курсової стійкості автомобіля. На ту ж мету працюють і стандартні 17-дюймові колісні диски з шинами з низьким опором коченню. За додаткову плату, звичайно ж, можна вибрати «катки» і більшого діаметру. Але головне, чого вдалося домогтися німцям, - це майже ідеальний розподіл ваги, близьке до 50:50, і жорсткий на кручення кузов.

Лінійка силових агрегатів для BMW 3 Gran Turismo складається з трьох бензинових і двох дизельних двигунів, кожен з яких використовує технологію TwinPower Turbo. Модифікації 320i і 328i оснащуються 2-літровими рядними «четвірками», що видають 184 і 245 л. с. потужності відповідно. Версії 335i, у свою чергу, німці відрядили 3-літровий рядний 6-циліндровий мотор потужністю 306 «конячок». Що ж стосується дизельних агрегатів, то обидві модифікації - 318d і 320d - використовують 2-літровий двигун, що видає 143 і 184 л. с. потужності. Тягу, генерируемую силовими агрегатами, на задні колеса турінгових «трійки» передає базова 6-ступінчаста механічна коробка передач. Опціонально доступний також 8-діапазонний «автомат».

Що стосується витрати палива, то найекономічнішим, природно, буде 143-сильний дизель, що споживає на 100 км шляху в комбінованому циклі 4,5 літра палива. Але навіть самий потужний бензиновий мотор споживає не так вже й багато - 8,1 літра на «сотню» в аналогічному циклі.