Динамічні характеристики

Бензинові двигуни BMW TwinPower Turbo.

Завдяки технології BMW TwinPower Turbo нове покоління бензинових двигунів BMW забезпечує набагато більш активну віддачу потужності і, як наслідок, видатну реакцію навіть на низьких оборотах. І все це при виключно високої економії палива і низькому рівні викидів.

4-циліндровий 2-літровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo автомобіля BMW Active Tourer 225i відрізняється збільшеною потужністю і динамічністю, що досягається завдяки найсучаснішій технології уприскування, а також можливості вільно регулювати розподіл потужності за допомогою турбонаддува. Вражаючі динамічні характеристики відмінно демонструють це: BMW 225i Active Tourer потужністю 170 кВт (231 л. С.) Розганяється від 0 до 100 км / год всього за 6,6 секунди (xDrive: 6,3 секунди), а його максимальна швидкість - 240 км / год (xDrive: 237 км / год).

При частоті обертання від 1250 до 4500 об / хв максимальний крутний момент становить 350 Нм. Поїздка на відстань в 100 км потребують в середньому всього від 6,1 до 5,9 л (xDrive: від 6,7 до 6,5 л), а викиди CO2 становитимуть від 142 до 138 г / км (xDrive: від 155 до 151 г / км).

Чотирициліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo автомобіля BMW 220i Active Tourer * потужністю 140 кВт (192 л. С.) Видає максимальний крутний момент в 280 Нм, а функція Overboost дозволяє збільшити його до 300 Нм. При розгоні з місця автомобіль може набрати швидкість 100 км / год всього за 7,5 секунди (коробка передач Steptronic: 7,4 секунди), а його максимальна швидкість - 230 км / год (коробка передач Steptronic: 228 км / год). При цьому висока ефективність залишається незмінною: середня витрата палива - всього від 6,3 до 6,0 л / 100 км (коробка передач Steptronic: від 5,9 до 5,7 л / 100 км), а викиди CO2 становитимуть від 145 до 140 г / км (коробка передач Steptronic: від 138 до 133 г / км). Всі результати отримані відповідно до перевірочним циклом ЄС і залежать від типу використовуваних шин.

3-циліндровий бензиновий двигун робочим об'ємом 1,5 л в моделі BMW 218i Active Tourer має потужність 100 кВт (136 л. С.) І розганяється від 0 до 100 км / год за 9,2 секунди (коробка передач «стептронік»: 9 , 2 секунди), а його гранична швидкість - 205 км / год (коробка передач «стептронік»: 205 км / год). Цей двигун з низьким коефіцієнтом тертя відрізняється не тільки великою потужністю але і вражаючою економією палива: витрата палива в змішаному циклі складає всього від 5,3 до 5,1 л / 100 км (коробка передач Steptronic: від 5,5 до 5,2 л / 100 км), при цьому рівень викидів CO2 також невисокий і становить від 123 до 118 г / км (коробка передач Steptronic: від 127 до 122 г / км). Всі результати отримані відповідно до перевірочним циклом ЄС і залежать від типу використовуваних шин.

Дані для BMW 225i Active Tourer xDrive і BMW 220i Active Tourer є попередніми і ще офіційно не підтверджені.

Дизельні двигуни BMW TwinPower Turbo.

Інноваційна технологія турбонаддува, система безпосереднього впорскування CommonRail і легка алюмінієва конструкція разом працюють на результат.

У дизельних двигунах BMW 2-ї серії Active Tourer використовується довела свою ефективність технологія BMW TwinPower Turbo: відмінні показники економії палива і низький рівень викидів поєднуються з значною потужністю.

Інноваційні 4-циліндрові дизельні двигуни BMW EfficientDynamics нового покоління гарантують максимальне задоволення від водіння завдяки поліпшеній продуктивності при різних обертах двигуна і значної економії палива. Крім того, технологія BMW TwinPower Turbo поєднує новітні розробки в області систем турбонаддува і систему безпосереднього вприскування Common Rail, а також змінну геометрію турбонаддува.

Двигун BMW 220d Active Tourer володіє високою потужністю в 140 кВт (190 л. С.) І розганяє автомобіль до максимальної швидкості 227 км / год (коробка передач Steptronic: 225 км / ч); xDrive: 223 км / год). До того ж він відрізняється економічністю: середня витрата палива - всього від 4,6 до 4,5 л / 100 км (коробка передач Steptronic: від 4,5 до 4,3 л / 100 км; xDrive: від 4,9 до 4 , 7 л / 100 км), а викиди CO2 становлять від 121 до 117 г / км (коробка передач Steptronic: від 118 до 114 г / км); xDrive: від 129 до 124 г / км).

Ще більшу ефективність демонструє двигун BMW 218d Active Tourer. При потужності 110 кВт (150 л. С.) І рівні викидів CO2 від 116 до 111 г / км (коробка передач Steptronic: від 116 до 111 г / км) він споживає всього від 4,4 до 4,2 л палива на 100 км (коробка передач Steptronic: від 4,4 до 4,2 л / 100 км).

3-циліндровий двигун BMW TwinPower Turbo робочим об'ємом 1,5 л моделі BMW 216d Active Tourer відрізняється прекрасною приемистостью навіть на низьких оборотах. Завдяки новітнім розробкам в області безпосереднього вприскування та інноваційної турбіні із змінною геометрією цей двигун, що належить сімейству Efficient Dynamics, розвиває 85 кВт (116 л. С.) Потужності і 270 Нм крутного моменту при 1 750 об / хв. Поїздка на відстань в 100 км потребують в середньому всього від 4,1 до 3,9 л дизельного палива (коробка передач Steptronic: від 4,2 до 4,0 л), а викиди CO2 становитимуть від 107 до 102 г / км (коробка передач Steptronic: від 110 до 105 г / км).

Всі результати отримані відповідно до перевірочним циклом ЄС і залежать від типу використовуваних шин.

BMW xDrive.


Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується навіть до самих складних умов дорожнього покриття і завжди гарантує відмінне зчеплення. xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) гарантують ідеальну стабільність вашого BMW.

Завдяки контролю за допомогою датчиків DSC система xDrive швидко і гнучко розподіляє потужність приводу між осями, що запобігає виникненню ефекту надмірної або недостатньої поворачиваемости і забезпечує відмінну курсову стійкість. Це допомагає роботі системи динамічного контролю стійкості DSC в умовах критичного стану дорожнього покриття. Система xDrive поєднує всі переваги повнопривідної системи, такі як відмінне зчеплення, курсова стійкість і безпеку руху, з класичною маневреністю BMW, забезпечуючи ще більше задоволення за кермом.

BMW sDrive.


В автомобілях BMW sDrive крутний момент двигуна передається тільки через одну вісь. У компактних автомобілях, які, тим не менш, відрізняються просторим салоном і розсовує багажним відділенням, sDrive для переднього моста в поєднанні з поперечним монтажем двигуна одночасно економить місце і гарантує чудові динамічні властивості і маневреність.

Коробка передач «стептронік».

6- або 8-ступінчаста коробка передач «стептронік» є ключовим елементом BMW EfficientDynamics і задає нові стандарти комфорту, динаміки та потужності.

Надзвичайно малі значення збільшення між окремими передачами дозволяють розвивати оптимальну потужність на всіх швидкостях. Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного і динамічного автомобіля. Особливо на високих швидкостях додаткові передачі знижують частоту обертання коленвала двигуна, що, у свою чергу, знижує як витрата палива, так і шум двигуна.

Цьому також сприяє муфта блокування гідротрансформатора - причому навіть у тому випадку, якщо управління здійснюється в ручному режимі. У комбінації з швидким перемиканням оборотів і точною настройкою передач забезпечується неймовірна м'якість перемикання передач і істотно знижується шум.

8-ступінчаста коробка передач «стептронік» від BMW EfficientDynamics відкриває нові можливості для активного збільшення потужності в автомобілях з новою попереджуючим системою перемикання передач ConnectedShift через управління системою регулювання динаміки. У режимі Sport система управління коробкою передач використовує дані навігації (обов'язковий компонент) і підвищує реакцію автомобіля з урахуванням особливостей маршруту. У режимі Comfort, як випливає з його назви, забезпечується максимальний комфорт завдяки меншій кількості перемикань передач.

8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic забезпечує найвищий комфорт, перемикаючи передачі винятково швидко. Вона ідеально підходить для будь-якої поїздки - від плавного неквапливого руху до по-справжньому динамічної їзди. Передачі перемикаються автоматично, але в будь-який момент можна зробити це вручну важелем перемикання передач або підрульовими пелюстками на шкіряному рульовому колесі Sport або M.

У режимі Sport процес перемикання налаштований на максимальну потужність. Для оптимізації прискорення градації між вісьмома передачами налаштовані надзвичайно тонко. Більше того, робота двигуна постійно оптимізується, що гарантує максимально можливу потужність і динамічні якості. Використання функції управління прискоренням Launch Control забезпечує максимальне прискорення при розгоні з місця: ця функція включається автоматично, щоб використовувати оптимальну частоту обертання двигуна. Додаткові спортивні програми перемикання передач гарантують виняткову динаміку завдяки швидкому переключенню передач і реагуванню, а також можливості багаторазового перемикання на знижену передачу.

На високій швидкості восьма передача знижує обороти, витрата палива і шум двигуна. Тут в гру вступає наша новітня розробка - муфта блокування гідротрансформатора. 8-ступінчаста спортивна коробка передач Steptronic відрізняється видатною продуктивністю, ефективністю і зручністю при перемиканні передач.

Управління прискоренням і контроль динамічних характеристик BMW.

Система управління прискоренням Launch Control дозволяє розігрітому двигуну розвинути максимальне прискорення при рушанні з місця. Функція контролю динамічних характеристик BMW Performance Control розподіляє потужність двигуна і гальмівне зусилля на окремі колеса при повороті.

Використовуючи систему управління прискоренням Launch Control, спортивна коробка передач Steptronic вибирає моменти перемикання таким чином, щоб при підвищенні передачі обороти двигуна залишалися оптимальними. Цю функцію по достоїнству оцінять шанувальники динамічного спортивного стилю водіння.

Оскільки колесо на зовнішній траєкторії повороту проходить більший шлях, ніж на внутрішній, контроль динамічних характеристик BMW Performance Control підключається до процесу і регулює потужність двигуна і гальмування. У результаті зовнішні колеса отримують більше потужності, а внутрішні - менше, тому всі колеса працюють з максимальною тягою. Це означає, що автомобіль проходить повороти практично самостійно, забезпечуючи водієві підвищену безпеку і комфорт.

Система регулювання жорсткості амортизаторів.

Система регулювання жорсткості амортизаторів дозволяє вибирати один з двох режимів, забезпечуючи особливу м'якість і плавність їзди, а також покращуючи динамічні характеристики.

На додаток до стандартного режиму Comfort, що дає приємне відчуття спокою під час водіння, доступний і режим Sport. У цьому режимі жорсткість амортизаторів, а, значить, і динаміка підвищується. Режими можна вибрати за допомогою перемикача системи регулювання динаміки руху на центральній консолі.

Електромеханічний підсилювач рульового приводу і адаптивне спортивне рульове керування.

Електромеханічний підсилювач рульового приводу і адаптивне спортивне рульове управління забезпечують динамічне управління, підвищуючи маневреність і комфорт за кермом. Адаптивне спортивне рульове управління з сервотроніком забезпечує безпосередню і активну керованість, що вимагає менше фізичних зусиль при поворотах.

Електромеханічне рульове управління ідеально відкаліброване для відповідності передньому приводу - цей автомобіль BMW, як і всі інші, славиться точністю управління. Сервопривод і рульовий механізм об'єднані в один компонент. Це означає, що система рульового управління працює з особливо малим тертям.

Щоб забезпечити точність рульового управління без будь-яких сторонніх втручань, електронне рульове управління компенсує приводні зусилля, які інакше були б відчутними, за допомогою електромеханічного зусилля рульового механізму, рівень якого розраховується за допомогою блоку управління системи динамічного контролю стійкості. Завдяки такій компенсації приводних зусиль точність управління виявляється порівнянної з характеристиками задньопривідних автомобілів.

Особлива жорсткість передньої частини кузова і точна кінематика осей також вносять свій внесок у виняткову керованість. Електромагнітне рульове управління по достоїнству оцінять ті водії, яким важлива точність і швидкість реагування, а також відсутність необхідності докладати великі зусилля при парковці.

Адаптивне спортивне рульове управління з сервотроніком забезпечує безпосередню і активну керованість, що вимагає менше фізичних зусиль при поворотах. Воно реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це полегшує обертання рульового колеса при великих кутах повороту, а також значно покращує маневреність і керованість при різкому проходженні крутих поворотів, русі по вузьких дорогах або виконанні динамічних маневрів. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, на поворотах і при маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.