Динаміка руху та потужність

Двигуни BMW TwinPower Turbo.

 

Завдяки технології BMW TwinPower Turbo інноваційні бензинові та дизельні двигуни BMW нового покоління забезпечують набагато активнішу віддачу потужності і видатну реакцію навіть на низьких обертах. І все це при виключно високій економії палива і низькому рівні викидів.

Технології BMW EfficientDynamics.

Більше віддачі від кожного літра палива з BMW EfficientDynamics: більша продуктивність, вища ефективність і ще більше задоволення від водіння. Технологічні інновації, що дозволяють знизити витрату палива і при цьому підвищити задоволення від водіння, зробили динамічність невід'ємною частиною кожного автомобіля BMW.

BMW 116d EfficientDynamics Edition оснащується 3-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра і встановлює власні стандарти ефективності. Потужність силового агрегату становить 85 кВт (116 к.с.) При 4000 об/хв, а крутний момент досягає 270 Нм в діапазоні 1 750-2 250 об/хв. Це дозволяє BMW 116d EfficientDynamics Edition розганятися з місця до 100 км/год за 10,4 секунди. Витрата палива складає всього від 3,8 до 3,4 л / 100 км, при цьому викиди СО2 становлять від 101 до 89 г/км - вражаючі результати, які підтверджують найвищу ефективність двигуна.

3-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра демонструє чудову реакцію навіть при низьких обертах двигуна, відрізняючись при цьому виключно плавної роботою. Він оснащений системою безпосереднього вприску CommonRail та інноваційним турбонагнітачем із змінною геометрією. Свій внесок у чудову ефективність автомобіля вносять також аеродинамічні елементи, наприклад оптимізовані з точки зору аеродинаміки 16-дюймові легкосплавні диски і пристрій подачі повітря з електроприводом, відкриває і закриває отвір повітрозабірника перед радіатором автомобіля.

8-ступінчаста коробка передач Стептронік.

8-ступінчаста коробка передач стептронік є ключовим елементом BMW EfficientDynamics і задає нові стандарти комфорту, динаміки та потужності. Надзвичайно малі інкременти між окремими передачами дозволяють розвивати оптимальну потужність на всіх швидкостях.

Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного і динамічного автомобіля. Двигун працює на нижчих оборотах, особливо при високих швидкостях, що дозволяє зменшити витрату палива і рівень шуму.

Цьому також сприяє муфта блокування гідротрансформатора - причому навіть у тому випадку, якщо управління здійснюється в ручному режимі. Разом з виключно швидкою зміною обертів двигуна і точністю налаштувань коробки передач це гарантує максимально плавне перемикання передач.

Вбудовані функції прогнозування перемикання передач і безперервного контролю переміщень автомобіля і дорожньої ситуації значно впливають на схему роботи трансмісії. Незалежно від поточного режиму руху система завжди вибирає найбільш оптимальну передачу. Блок управління коробкою передач пов'язаний з навігаційною системою, що дозволяє залежно від маршруту вибирати більш динамічний варіант налаштувань (режим SPORT) або більш комфортний варіант з менш частою зміною передач (режим COMFORT).

Абсолютна спортивність.

Модель BMW M135i M Performance - найбільш спортивна версія BMW 1-ї серії в усіх відношеннях. Такі системи, як адаптивне спортивне рульове управління, підвіска M Sport або адаптивна М-підвіска надають водінню додаткову динаміку.

BMW M135i - це квінтесенція чистого задоволення від водіння і виняткової динаміки руху. Рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW M Performance TwinPower Turbo об'ємом 3 літри розвиває потужність 240 кВт (326 к.с.) В діапазоні 5 800-6 000 об/хв і розганяє автомобіль до 100 км/год всього за 5,2 секунди. Крім цього, двигун володіє прекрасним потужним звуком, а також приголомшливою тягою в будь-яких ситуаціях завдяки крутному моменту 450 Нм.

Ходова частина занижена на 10 мм і отримала більш жорсткі амортизатори і загальні налаштування, унікальні для М-моделей і здатні максимально ефективно і безпечно передати потужність двигуна на дорогу. Гальма М Sport з гальмівними супортами синього кольору, прикрашеними емблемами М-серії, забезпечують максимально ефективну гальмівну дію навіть у граничних режимах. Виключно чутливе адаптивне спортивне рульове управління з особливими М-налаштуваннями забезпечує водієві точний зворотний зв'язок для максимально безпечного водіння. Доповнює набір елементів зовнішнього оснащення аеродинамічний М-пакет з особливими повітрозабірниками в передній частині, ексклюзивними 18-дюймовими легкосплавними дисками М-серії з шинами Performance і двома патрубками системи випуску.

У салоні динамічний характер моделі підкреслюють накладки на пороги М-серії, спортивні М-сидіння, шкіряне рульове колесо М і особлива комбінація приладів в М-стилі.

Адаптивне спортивне рульове управління з сервотроніком забезпечує безпосередню і гостру керованість, вимагаючи менше фізичних зусиль при поворотах. Воно реагує на кут повороту керма і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це полегшує обертання керма при великих кутах повороту. Система генерує змінне зусилля, залежне від швидкості руху. Це значно покращує маневреність і керованість при динамічному проходженні крутих поворотів або при виконанні швидких маневрів для об'їзду перешкод. Система також підвищує комфортність рульового управління при парковці, на поворотах і при маневруванні. При невеликих кутах повороту керма система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.

Ходова частина М Sport відрізняється спортивними налаштуваннями, а на задньопривідних моделях кузов розташовується на 10 мм нижче. У ходовій частині використовуються більш короткі пружини, більш жорсткі амортизатори і стабілізатори. Все це робить регулювання автомобіля ще більш безпосередніми для виключно динамічного стилю водіння.

Адаптивна М-підвіска, з якою автомобіль розташовується на 10 мм ближче до дороги, дозволяє ще більш повно розкрити динамічний потенціал моделі. Водій може міняти характеристики підвіски залежно від власних уподобань - від комфортних до екстремально спортивних. У будь-яких режимах амортизатори з електронним управлінням за долі секунди підлаштовуються під стан дорожнього покриття. Система також використовує безліч датчиків, що вимірюють вібрації коліс, а також швидкість автомобіля, забезпечуючи оптимальні характеристики амортизаторів і максимальну безпеку.

Для розміреного водіння можна вибрати режим COMFORT. У режимі SPORT підвіска отримує набагато спортивніші налаштування, а амортизатори стають помітно жорсткішими. Для екстремально-динамічного водіння ідеальним вибором стане режим SPORT +: в цьому режимі активується функція DTC (динамічне регулювання тяги), що допускає пробуксовку ведучих коліс для енергійного водіння на межі динамічних можливостей автомобіля. Проте система динамічного контролю стійкості DSC не відключається повністю, але втручається в управління автомобілем набагато пізніше, в межах можливого намагаючись стабілізувати автомобіль.

Режим ECO PRO.

Згідно з даними внутрішнього дослідження BMW на тему витрати палива, в режимі ECO PRO витрата палива може бути на 20% нижче залежно від стилю керування автомобілем.

Функція руху накатом (тільки з коробкою передач стептронік), асистент попереднього аналізу маршруту (тільки з навігаційною системою Professional), функція маршруту ECO PRO (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional або Business) дозволяють заощадити ще 5%.

При русі накатом трансмісія від'єднується від двигуна і автомобіль рухається без участі двигуна. Автомобіль починає рухатися накатом, якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 50 до 160 км/год і не натискає на гальмо. При необхідності асистент попереднього аналізу маршруту може відключити функцію руху накатом.

Використовуючи дані навігаційної системи, асистент попереднього аналізу маршруту розпізнає зони обмеження швидкості, зони забудови, вигини дороги, об'їзні шляхи, повороти і виїзди на автостраду, рекомендуючи водієві в найбільш оптимальний момент припинити розгін.

Функція маршруту ECO PRO розраховує найбільш ефективний маршрут з урахуванням дорожньої ситуації, манери водіння і умов руху. Бортовий комп'ютер показує відсоток можливої економії палива при русі по маршруту, розрахованому функцією ECO PRO.

Інтелектуальне управління електроживленням.

У BMW 1-ї серії інтелектуальне управління електроживленням забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як функція комфортного запуску/зупинки двигуна, система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового управління і індикатор оптимального перемикання передачі. Спільна робота цих систем забезпечує мобільність з урахуванням вимог захисту навколишнього середовища та експлуатаційну надійність.

Завдяки функції комфортного запуску/зупинки двигуна паливо витрачається тільки тоді, коли ваш автомобіль рухається. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в заторі, функція комфортного запуску/зупинки двигуна сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач стептронік).

Коли функція комфортного запуску/зупинки двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний символ. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (коробка передач стептронік), двигун включається автоматично.

Функція комфортного запуску/зупинки двигуна не погіршує комфорт і безпеку їзди, оскільки залишається відключеною, якщо двигун не прогрівся до оптимальної робочої температури, якщо не досягнута необхідна температура в салоні автомобіля або якщо заряд акумуляторної батареї недостатній чи рульове колесо повертається. У разі необхідності центральний блок управління запустить двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий - наприклад, якщо автомобіль починає відкочуватися вперед або вітрове скло запітніло.

Натисканням кнопки функцію комфортного запуску/зупинки двигуна можна відключити в будь-який момент.

Рекуперація енергії гальмування: кожен раз при гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей потенціал, на який довгий час не звертали уваги. Вона використовує енергію, яка виробляється кожен раз, коли водій гальмує або прибирає ногу з педалі акселератора, і перетворює цю енергію в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки інтелектуальній системі управління електроживленням зникає необхідність у безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на нього. Результат - зменшення витрат палива та підвищення потужності - може служити класичною ілюстрацією ефективності програми BMW EfficientDynamics.

Рульове управління з електропідсилювачем регулює зусилля на кермовому колесі залежно від швидкості автомобіля. Система забезпечує точне і пряме відчуття на кермовому колесі на високих швидкостях і легкість при маневруванні на парковці. Система рульового управління споживає енергію тільки за потребою. Це дозволяє заощадити паливо і знизити рівень викидів.

Замість гідравлічного насоса в системі використовується електродвигун. У звичайних системах насосу потрібне постійне живлення від двигуна, а система електропідсилювача працює тільки при повороті кермового колеса. При русі по прямій або в довгих пологих поворотах (якщо кут повороту рульового колеса постійний) електродвигун вимкнений і не споживає енергії. Гнучко регулюючи ступінь посилення відповідно з поточною ситуацією і швидкістю автомобіля, система підвищує комфорт при їзді.

Індикатор оптимального моменту перемикання передач: своєчасне перемикання передач допомагає економити паливо, особливо на міських маршрутах, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання, зниження витрати палива - керуюча електроніка двигуна визначає найбільш ефективну передачу залежно від умов руху і обертів двигуна. Якщо система визначає, що автомобіль може працювати ефективніше на вищій або нижчій передачі, на інформаційному дисплеї з'являється символ стрілки. Система також розпізнає швидке прискорення і затримує відображення рекомендацій, поки не будуть досягнуті відповідні оберти двигуна. Власні дослідження BMW показали, що автомобілі з системою індикації оптимального моменту перемикання передачі споживають приблизно на 4% менше палива.

BMW xDrive.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується навіть до самих складних умов дорожнього покриття і завжди гарантує відмінне зчеплення з дорогою. xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) гарантують ідеальну стабільність вашого BMW. Використовуючи датчики DSC, система xDrive швидко і гнучко розподіляє потужність приводу між осями, запобігаючи виникненню ефекту надмірної або недостатньої обертовості і забезпечуючи відмінну курсову стійкість. Завдяки цьому в критичних дорожніх ситуаціях системі DSC не доводиться втручатися в управління автомобілем так інтенсивно. Система xDrive поєднує всі переваги повнопривідної системи, такі як відмінне зчеплення, курсова стійкість і безпеку руху, з класичною маневреністю BMW, забезпечуючи ще більше задоволення за кермом.